Part 1

55 11 5
                                    

[story by :roseyawawoh]
(MOHON JANGAN KACAU WAHAI AHLI HOSPITAL KU YANG YEIN KASIHI)

No one's pov

"Kejadian ini berlaku pada 29 May 2017. Di Seoul Korea , sebuah kereta Ferrari memecut kereta - kereta lain di lebuh raya Gangnam. Pemilik kereta itu membawanya dengan rakus dan tergesa gesa. Namun begitu , seekor anak kucing di jalan itu memberhentikan kereta mewah miliknya. Kereta itu terlanggar tiang elektrik semasa pemilik memusingkan keretanya ke sebelah kiri bagi mengelakkan terlanggar anak kucing itu. Pemilik kereta itu cedera parah dan dimasukkan ke dalam wad kecemasan di Hospital Bahagia , Seoul,Korea. Pemilik kereta itu bernama Choi Seungcheol dan beliau ialah jutawan dan penyanyi terkenal di Korea. Berikut adalah berita kejadian semasa di Seoul. Sekian terima kasih kami ucapkan sebagai pihak tvK"

"Ada juga manusia yang baik tinggal kat bumi ni" Hoshi meminum susu strawberry Yein sambil menyaksikan berita tergempar tadi. Kantoi tak puasa

"HABIS TU AKU ? JAHAT !?" soal Woozi

"BOLEH TAHAN GAK AH.. MACAM SYAITAN"jawab Hoshi sambil tergelak.

"Kau ni T-T bulan Ramadan mana ada syaitan. Syaitan kene ikat. Ajaran sesat mana kau belajar?." Woozi memukul bahu Hoshi lembut.

"Alah , janganlah merajukk~ Woozi always jadi Hoshi punya" mereka berdua tersenyum gembira.. ingin mereka berpelukan , namun dikacau oleh Yein

!PANGG PANGG PANG!!

"I TAK SUPPORT GAY MARRIAGE" terjah Yein bersama botol susunya sambil mengetuk kuali acik cafeteria .

"Oi! Pi cari boyfriend ah kau , dah la single , mingle , Pringle , triangle. Takde life ek. Semak punya adik" Hoshi mengetuk kepala Yein dengan kuat

"Aduh ! Sakitla -,-"

"HOI KAMU MAIN KUALI MAKCIK YE !?"

Ah sudah , makcik cafeteria datang ×_×''

Run

Yein berlari sepantas Ulsain Bolt. Makcik Ryu mengambil semula kuali yang diketuk Yein Dan pergi semula ke dapur cafeteria hospital itu. Makcik Ryu memang suka masuk wad diorang. Semua ceria ceria. Almaklumlah , masing masing masih lagi kanak kanak bawah 18 tahun. Wad tu special sebab mereka ni sebenarnya dah sembuh , cuma tiada orang nak ambil xD . Pemilik hospital ni , abang kepada makcik Ryu. Jadi makcik Ryu pun pujuklah abang dia supaya mereka mereka ni menetap kat hospital ni. Diorang ni dalam wad pelangi. Iatu wad yang digunakan kalau tak cukup katil untuk wad kanak kanak Dan wad kecemasan. Wad ni dipanggil wad pelangi sebab mana mana orang yang masuk wad ni.. mesti taknak balik rumah xD sebab wad ni ceria sangat.

Berbalik kepada cerita asal.

"Dengar cerita mamat ni masuk wad kita ∆_∆" kata Tzuyu.

"Mana kau tahu? °^° " soal Jungkook

"Aku dengar nurse kyulkyung kata wad kecemasan dah penuh" jawab Tzuyu.

"NURSE KYULKYUNG!?!?!?" soal Yein . Yein ni nampak nurse kyulkyung kene tampor sikit . KYULKYUNG HOT SANGAT LAAAA TAKLEH TAHAN NAFSU LESBIAN.

"Dah dia kata nurse kyulkyung , jadi nurse kyulkyung la yang dia jumpa -,- takkanla dia jumpa Dahyun pulak" Mingyu menolak Yein untuk mendengar cerita lebih lanjut .

[AUTHOR CRAMP TANGAN MALAS NAK SAMBUNG]





❇Hospital❇Where stories live. Discover now