//AGAGGAGAGGA KYULKYUNGNNGGNGBGNBG//
No one pov
"Wey wey , nurse Kyulkyung datang tak petang ni?" soal Yein sambil makan biskut Marie
"Tak kot. Dia kan banyak kerja? Kau tak puasa eh ? Bagitau abang kau. Biar dia ketuk kau ngan katil besi ni MUAHHAHA" gelak Dahyun sehingga tercekik daun yang bertebangan apabila dia membuka tingkap hospital itu.
"Doktor kata aku takleh puasa , bleekk" ha tipu dosa yeinnnn
"WEY WEY MAMAT TU IS COMING!"jerit tzuyu
"biarla -,- kau dah kenapa?" soal Mark sambil menjenguk ke tingkap pintu wad tersebut.
"tapi.. katil kita kan dah penuh T-T AKU TAKNAK TIDUR KAT LANTAIIIII" Mark hanya menggelengkan kepalanya melihat telatah Jungkook.
Kadang kadang Mark ni.. macam gila sakit jiwa.. kadang kadang emo sunyi menyepi. Pebender sia dia ni. Pelik ya amat .
"NURSE KYULKYUNG!!!!!" Yein memecahkan suasana sunyi di wad itu.
HAH DAH MULA FANGIRLING YA AMPUN.
"Yein!:D" Nurse Kyulkyung datang bersama seorang pesakit di atas wheelchair yang ditolaknya.
Mingyu dan Mark mengangkat pesakit tersebut sebab dah menjadi tabiat mereka untuk mengangkat pesakit lain ke atas katil. Orang gaji en biasalah HAHA joke joke
"Hoshi , asal mamat tu asyik pandang aku duh. Dia suka aku kot." soal Woozi sambil menonton cerita SpongeBob SquarePants di tvS.
"Eh , tak boleh tak boleh. Kau jangan curang ye. Kau aku punya." Hoshi memandang Woozi dengan penuh kasih sayang.
"Korang gay-gay ni korang penah buat tak?" Soalan daripada Yein membuat mereka terkejut.
"Hampir" Dahyun dan Mingyu berkata dan menjeling ke arah hoshi Dan Woozi.
Macam ni ceritanya...
Malam tu ada pesakit baru , so dua katil terpaksa digunakan untuk pesakit luar. Haritu , Woozi dengan Shinhye kene tidur kat lantai. Tapi Woozi tidur sekatil ngan Hoshit tu. Masa tu yang lain semua dah tidur kecuali Woozi , Hoshi , Dahyun dan Mingyu. Dahyun dengan Mingyu dah planning nak usha Woozi ngan Hoshi tu buat apa. Pastu nampak diorang peluk peluk rapat rapat. Dah nak nazak Dahyun. Mingyu pulak asyik berzikir. Alhamdullilah sudah insaf ini anak muda.
"Hosh. Takleh tidur la" rungut Woozi sambil memeluk Hoshi.
"Kenapa?" Hoshi memandang wajah Woozi yang sedang memeluknya. Alahai why so cute Jihoon Bihoon oiii.
"Lapar"
"Woozi nak makan apa?" Soal Hoshi.
Dahyun dengan Mingyu dah tercekik air liur dah dengar diorang tengah sweet sweet tu.
"Makan tteobokki nak?" Soal Hoshi. Hoshi sambil membelai rambut Woozi.
"Sekarang pukul berapa eh?" Shinhye bangun tanya kepada Jungkook.
"Kacau line lah Shinchan ni aduduuu" detik hati Woozi
End.
"Oi aku tanya ni" Marah yein. Sebenarnya , ahli lain dah tau. Cuma Yein je tak tau. Dia kan selalu menetap Kat peti ais situ. Mana nak tau apa jadi ngan situasi kat muka bumi ni.
"Tak boleh Yein. Kau dengar mau nazak" larang Shinhye.
"Skala ghairah dari 1 hingga 10 berapa" soal Yein.
"1000000 eh tak , boleh dikatakan infinity lah" Jawab Mark.
"Yein , nurse pergi sambung kerja dulu eh ^∆^" lambai nurse Kyulkyung.
"Bye bye nurse" satu wad lambai.
Mereka membuat kerja sendiri. Tapi mata mereka tertumpu apabila berita tentang seorang gadis yang dipaparkan di berita tvK.
"Lah , lagi sorang ker kena masuk wad kita." Soal Jungkook.
"Uyoo cun ah awek tu" mata Yein melekat pada skrin televisyen tersebut.
"Kau ngan abang kau same jer. Sorang gay , sorang lesbian. Apa nak jadi aku pun tak tahula" Jungkook mengetuk kepala Yein.
"Betul betul betul." angguk V.
"Aik ? Kau ngan Jimin bukan gay ke? Ha , cakap orang lagi. Kan dah kena " gelak Hoshi
"Betul betul betul." Angguk V. Takleh angguk sampai tercabut kepala ke V oi.
"Eh eh kau diam ye oishi"
"Weyh weyh , patient baru otw" Shinhye asyik menjenguk tingkap pintu hospital itu.
"Wey aku nak angkat dia , dia cun melecun aku punya" Yein menolak Shinhye dan Jimin yang tgah usha patient baru itu.
Yein mengangkat patient baru itu dengan gaya 'bridal style' bagi macho sikit. Yang hoshi asyik jeling jeling. Pe pikir kau sorang je boleh sweet. Eleh.
"Wey kau tau kau baringkan dia kat katil siapa ?" Soal Jungkook
"Ermm. Aku ?"jawab Yein
"Kau tidur lantai la arini?"soal Woozi
"Dahtu dia nak tidur mana ? Dengan Dahyun peloles ni? HA! IN UR DREAM" Dahyun flip hair dia yang busuk tu depan Woozi.
Woozi menarik rambut Dahyun dan mulalah peperangan dunia. Markacak menggelengkan kepalanya. Jimin Dan Jungkook sedang makan biskut bersama sama sambil menonton cerita Didi and Friends.
"Alah , dah habis cerita didi" Jimin memuncungkan mulutnya , ha bagus bagus sebijik macam ayam boleh jadi kawan didi
"This is the song , la la la la , Elmo's song
La la la la , la la la la , Elmo's song
La la la , la la la laaaaaa~
He likes to sing , la la la laaa , Elmo song""WOI WOI CERITA AKU TEPI TEPIIIII" Yein menolak mereka ke tepi Dan duduk dihadapan telivisyen seperti orang yang tak pernah tgok TV. -,-
"Alah , semak ah dia ni -,-" marah Jimin dan Jungkook
"Elmo best per" V membawa air yakult dan mengedarkan air itu kepada semua manusia di dalam wad itu termasuklah pesakit baru.
"Elmo had four ducks (quack quack quack quack)
four birds of a feather (quack quack quack quack)
to waddle with (quack quack quack quack)
and quack together. (quack quack quack quack)
But then one day... one swam away
Oh gosh oh gee... Elmo just had three." Dahyun dan Shinhye menyertai Yein yang sedang menepuk nepuk tangannya seperti orang gila."Elmo had three ducks (quack quack quack)
three birds of a feather (quack quack quack)
to waddle with (quack quack quack)
and quack together (quack quack quack)
But then one day... one went achoo!
And off he flew... so Elmo just had two." Yein mengangkat angkat tangan dan mengayunkan tangannya seperti di konsert Seventeen."Elmo had two ducks (quack quack)
two birds of a feather (quack quack)
to waddle with (quack quack)
and quack together. (quack quack)
But then one day... one had to run
to get some sun... then Elmo just had one." V ngan Mark pun join Dahyun , Yein dan Shinhye yang tengah menari gila gila."Elmo had one duck (quack)
one bird of a feather (quack)
to waddle with (quack)
and quack together. (quack)
But then one day... it spun and spun
and got so dizzy... Elmo now had none." Ha sudah , yang lain pun dah join diorang. Even Memegyu dah suruh diorang senyap , dia pun join HAHA."Elmo had no ducks... not even a feather
to waddle with... and quack together.
But then one day... Elmo heard a QUACK!
Oh gosh oh gee... Elmo's ducks came back!" Ha sudah , wad sebelah pun joinnn -,- taguna tadi marah marah sebab bising sangat last last join gak hek eleh.TBC
YOU ARE READING
❇Hospital❇
Humor'PEBENDER SIA HOSPITAL NI!?' "HAII KAMI AHLI HOSPITAL BAHAGIA<3" "Saya rebbit JUNGKOOK" "SAYA OISHIT" "saya MaRkEr" "HAI YINI MINGMING" "saya Tzuyu" "hai Woozi imnida" "Yein lexus" "Saya shin" "V" Sebuah cerita yang ditulis oleh @roseyawawoh