Strong

92 4 0
                                    

Totul are un început ,dar nimic nu este nesfârșit.Sperând poți învinge orice,iar speranță există în orice.Mereu putem da mai mult decât am dat,putem să ne depășim limitele. Suntem puternici. Chiar mai puternici decât ne puteam vreodată imagina.

Viața Melissei Darwin începe să prindă culoare abea la vârsta de trei ani,când este adoptată de familia Darwin ,o familie nu foarte numeroasă din minunatul oraș Chicago .

Melissa are frageda vârstă de șaisprezece ani ,ochii îi sunt de un verde-albăstrui iar părul este castaniu cu tente de roșcat . Melissa era o fată complet obișnuită ,cu simțul umorului bine dezvoltat ,mereu zâmbitoare ,până în ziua în care începe să privească viața din altă perspectivă ,începe să se maturizeze ,iar viața îi da palme peste palme pentru a o testa ,pentru a-i pune răbdarea la încercare , pentru a-i testa puterea ,pentru a încerca să o descurajeze pentru că la numai șaisprezece ani nu are înca puterea suficientă pentru a putea face fată acestei maturizări ,dar Melissa dovedește că este mai puternică decât ar crede lumea din jurul ei.Deși aceasta ia hotărâri pripite la început și are de suferit pe urma lor , se ridică și luptă pentru ceea ce-și dorește.

StrongUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum