-Da domnule profesor?
Acesta nu-i răspunse câteva momente ,ținând-o în suspans.O analiză din cap până-n picioare ,schițând câte un zâmbet din când în când.Melissa era vizibil iritată de atitudinea profesorului față de ea , groaza o pătrunse când acesta se apropie de ea .Bărbatul își sprijini palmele reci de umerii fetei , privind-o în ochi.
-Melissa ,tu ești o fată bună,ai grijă ce faci ,pentru că ai doar șaisprezece ani ,iar în lume sunt multe lucruri periculoase și persoane care-ți doresc răul.
Fata dădu afirmativ din cap ,neînțelegând la ce se referea profesorul .Plecă grăbită din clasă în momentul în care își aminti că o lăsase pe Amber să aștepte.
-Scuze că am stat atât ,era ceva legat de notele mele la latină,de semestrul trecut.
-Nu-i problemă ,dar aș prefera să-mi spui adevărul ,nu să mă tot minți.
Melissa-și băgase capul în pământ ,înca simțea acele mâini reci ce mai devreme îi atârnau pe umerii acoperiți de acel material subțire de pânză ,era confuză ,nu înțelegea la ce s-ar fi putut referi acel profesor .Pe holurile liceului era aceași aglomerație , fata se strecură atentă printre elevi ,ajungând până-n grădina cu flori a școlii.Era un parfum îmbietor de panseluțe ,albinele roiau în jurul florilor colectând polenul necesar , era uimitor cum știau să aleagă ce-i mai bun din flori .
Nu durase mult până când clopoțelul anunța începerea orei,fata nu obișnuia să chiulească ,dar de data aceasta părea că Melissa nu avea de gând să se miște de pe banca proaspăt vopsită ,încă se simțea în aer gustul primăverii ce era pe sfârșite.Era îngândurată , nu mai era fata săritoare ce obișnuia să se îngrămădească alături de ceilalți pe holuri , era mai retrasă ,un gând îi bântuia mințile , nu înțelegea de ce tocmai pe ea o alese să-i spună acele lucruri ,se comportă de parcă o cunoștea de-o viață ,deși nu se văzuseră nici măcar o dată.Avea o expesie neutră,vântul îi suflă adesea firele de păr ce-i ieșiseră din coc.Se ridică de pe bancă ,își puse brațele-n sân și porni spre holul liceului ,ce era mai pustiu ca nicidată.Clopoțelul scoase din nou acel sunet asurzitor ,deranjant pentru liniștea din capul Melissei.Acele holuri pustii au fost asaltate în câteva momente de elevii grăbiți .
-Melissa unde ai fost?o voce subțire îi atrase atenția.
-Ți-am spus ,nu mă simt bine.
-Melissa ,de ce mă minți?!întrebă Amber în timp ce dezamăgirea i se citi pe față
-Amber,te rog lasă-mă ,vorbim după ore.spuse Melissa luându-și avânt și lăsând-o pe Amber să vorbescă singură.
O trată cu superficialitate .Era complet schimbată ,era mai matură ,poate prea matură pentru vârsta ei.
Orele au trecut repede pentru fata ce a absentat la acestea.În fața marelui liceu de renume ,era o mașină sport de un roșu aprins ce strălucea în baia razelor de soare și mașina tatălui său ,o mașină nu foarte sofisticată.Fata urcă grăbită,încercând să nu fie văzută.
-Bună scumpo ,cum a fost la școală?
-A fost bine .răspunse Melissa cu jumătate de gură.
Era tăcută , de obicei obișnuia să se întreacă cu tatăl său la glumă,dar azi parcă nu era ea.
-Melissa nu te simți bine?întrebă acesta îngrijorat.
-Mă doare puțin capul ,atâta tot ,cu puțin somn se rezolvă.
Ajunsă acasă , Melissa a urcat direct în camera ei ,aruncându-și geanta pe scaun si năpustindu-se pe patul moale învelit cu catifea.Fata adormi imediat la contactul cu patul ,uitând de întâlnirea pe care o plănuise alături de Amber.
-Melissa?! se auzi vocea insistentă a mamei ei , te caută cineva , adăugă aceasta , dar Melissa o ignoră cu nesimțire.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sper să vă placă , dar dimineața nu am o inspirați așa bună .... Îmi pare rau pentru greșelile de ortografie :)