Kağıtta eskiden olup bitenler yazıyordu. Ve en önemlisi içime o gücün nasıl konduğu yazıyordu. Benim doğduğum gün köye canavar saldırmıştı ve içime onu koymuşlardı. İçime koymadan önce annem ve babam beni korumak için ölmüşlerdi. Yazıyı okuyunca kanım donmuştu. İçimdeki canavar yüzünden kimse bana yaklaşmıyordu. Herkes beni suçluyordu. Herkes beni silah olarak görüyordu. Keşke ben olmasaydım. Keşke ...
En azından merakım kalmamıştı. Buna sevine bilirdim. Hemen Alev'e anatmalıydım. Koşarak Alev'in evine gittim. Bunu Alev'e söyleyince bayıldı. Ayıldığı zaman gözlerini pörtletim bana baktı. Artık kanka olmuştuk. Nede olsa kankalar birbirine sırlarını söyler. Alev annesinden izin aldı ve kamp yapmaya gittik. Sonunda dinlenicektik. Gece olmuştu ve uyumuştum. Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazıladım. Kahvaltı yaptıktan sonra eşyaları toplayıp eve gittik. Haftasonu bitmiş artık okula gitmeliydik. Okulda yeni şeyler öğrendikten sonra herkes evine gitti. Gece duvara bakıp hayal ettim. Belki içime canavar konulması o kadar kötü diyildi. Dalmışım. Sabah uyandığım zaman Hayat'a yemek verip evden çıktım. Bu gün Alev'in doğum günüydü. Hocadan izin alıp eve gittim. Alev'e süpriz hazırladım.
Süpriz listesi
-Pasta yap(mümkünse karameli olsun)
-Hediye olarak bilgisiyar oyunu ve MP4 al.
Bukadar🍰🎂
Hemen Alev'i çağırdım doğum gününü kutladıktan sonra Hayatı sevdik ve bahçeye çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanık
Science FictionTamamı devamı Ben Gece 14 yaşındayım ve hiç arkadaşım yok. Peki sen benim arkadaşım olurmusun? :/