3.

3.9K 175 2
                                    

Ráno mě probudil budík, který jsem si nastavila na půl 8. Pláž La Push nebyla daleko, takže jsem se i trochu prospala. Oblékla jsem si moje milované kraťasy "Ugrrr" vzdechla jsem když jsem si je nandavala "Panebože měla bych zhubnout..." pomyslela jsme si

Dala jsem si rychlou snídani a šla jsem na pláž.

Ze včerejšího dne už nezbyli skoro žádné nápoje, skočila jsem proto do skladu, který byl pár metrů od baru.

Najednou jsem do někoho narazila "Panebože, strašně se omlouvam."

Podívala jsem se kdo to je a podívala jsem se přímo do očí, byly nádherné a byly mi tak povědomíé. Panebože patří Justinovi.

"Uhmmmm" uvolnila jsem si ztuhlý krk
"Co tady děláš?" zeptala jsem se ho

"N-no víš já já tady sleduju jaký jsou vlny ehm, na na zítřek, abych věděl." v hlavě sem se tomu zasmála
"No tak pokračuj dál." ukončila jsem konverzaci a odešla jsem se sklopenou hlavou

JUSTIN

Ach jo tohle se může stát jenom mě. Byl jsem se na ni podívat co dělá a ani mě nenapadlo, že by mě mohla načapat...Kluci umřou smíchy až jim to řeknu.

Je dobře, že neví co k ní cítím...

KAROL

Když jsem se vracela zpět do baru, Justin už tam nebyl. Přišlo mi to celkem divný, ale nějak jsem to neřešila, brala jsem to tak, že on je celý bláznivý a tohle byl jeden z jeho pitomých nápadů.

Za chvilku přišla Jess a už se to všechno dalo do pohybu. Znovu se nahrnulo několik lidí a čekalo až začne vlnobití.

Justinův příchod s kluky nebyl tak hlučný jako ostatní z jeho trapných příchodů a vůbec, jeho chování bylo celkově divné, celou dobu se na mě díval dost podezřele. Nechápala jsem to. Snad něco nevymejšlí, byla bych ráda kdyby mě z toho vynechal.

HOLD TIGHTKde žijí příběhy. Začni objevovat