19. -7 den v NY

2.7K 113 3
                                    

KAROL
Ano dnes je ten velký den. Koncert by měl začít v 8 hodin večer, bude to paráda.
Najednou mě z mého přemýšlení o kncertu vytrhl telefonát
"Prosim, Jacobs."
"Oh, Karol konečně aspoň ty, Justin má asi vybitej telefon, tady Jenna."
"Je ahoj Jenno, Justin je ve sprše. Koukám, že už jste doma."
"Jo jsme, přečetla jsem si váš vzkaz, tak jak se máte?"
"No s Justinem jsme se-"-počkat, nemůžu říct, že spolu chodíme, ještě ne
"Co jste?" vyrušila mě Jenna z přemýšlení
"Ehm, chtěla jsem říct, že jsme si nechali udělat malé tetování."
"Jo tak, no tak jo tak se mějte hezky a pozdravuj Justina."
"Jo ahoj." ukončila jsem rozhovor a v zápětí vyšel Justin z koupelny.
"Kdo to byl?"
"Jenna, mám tě pozdravovat."
"Děkujua tys jí řekla o nás?"
"Myslím, že ještě není čas."
"Jo máš pravdu." řekl.
Pomalu jsem se k Justinovi přesunula. Obmotala jsem si ruce okolo jeho krku a řekla jsem
"Už dnes moc se teším."
"Já taky a to je díky tobě."
nic jsem neříkala a jen sem se usmála. Justin mi pak jemně šťouchnul do nosu a já se zakřenila, když odcházel plácl mě po zadku
"ccc"
"No co nemoch jsem odolat."
ach jo zasmála jsem se pro sebe.

PO NĚKOLIKA HODINÁCH
KAROL
Ještě trochu poupravit a můžeme jít. Vyšla jsem z koupelny a u vchodových dveří stál Justin. Na sobě měl černé jeans, které měl skoro až pod zadkem, jeho tričko bylo bílé s krátkým rukávem a nějakým potiskem, rukávy od trička měl dvakrát srolované. Jeho vlasy byli do všech světových stran. Na nohou měl červené Supry a na krku to vše dozdoboval zlatý řetěz. Ještě jsem se podívala na iphonu kolik je hodin bylo 7, měli jsme čas.

JUSTIN
Karol vyšla z koupelny, byla tak sexy na sobě měla jeans do pasu. Její tričko končilo tam, kde začínali jeans a na hlavě měla moji snapbacku a pod ní vyžehlené vlasy, okolo pasu měla obmotanou kostkovanou košili a na nohou černé vansky.
Popošla ke mě a chytla mě za ruku. Vyšli jsme ven a zamířili k výtahu, jako vždy jsme klíče hodili na recepci a venku jsme si odchytli taxi.

Děkuji za Vote :-)

HOLD TIGHTKde žijí příběhy. Začni objevovat