JungKook Szemszöge.
-Mért hagytad abba.-kérdem tőle
-Ssshhh-int le-lehet hogy megjöttek a többiek, hallottam valamit.-mondta és oda ment az ajtóhoz és hallgatózott kicsit.-lehet hogy képzelődtem.-és jött vissza hozzám és szenvedélyesen meg csókolt.
Én a nyakába karoltam és így voltunk egy darabig és folytattuk volna csak nyílt az ajtó.
-Kook jobban vagy?-kérdi V de amikor meg látott minket le fagyot. Mért kellet most jönnie?-kérdem magamtól.
-Nem zártad be az ajtót?-nézek rá
-Nem tudtam hogy itthon van. Azt hittem hogy csak ketten vagyunk akkor meg minek.-néz rám majd vissza néz V-re. Ő még mindig le van fagyva. Jin oda megy hozzá és be zárja az ajtót,majd az ágyra löki v-t.
-Kook jó neked ha V is be szál.-kérdi jin
-Nekem mindegy de én ehhez nem értek, Taníts mester.
3 Fél Szemszög.
Először kényeztetni kell a másikat. Például megharapod a fülét, valahogy így,-hajolt V-hez, akinek fel sem tűnt mi folyik körülette, míg Jin ajkai meg nem érintették. Jól esően felsóhajtott, ahogy a legidősebb megcsókolta, majd nyelvével cirógatta, Tea lassan kezdet megőrölni.
-Aztán... lassan végigcsókolod a nyakát.-folytatta a kényeztetést.
Jungkook is el kezdte le másolni Hyungját, V pedig nem tudta mihez kezdjen. A két nyelv egyszerre ...... végig nyakán, mire kiszaladt száján egy jól eső sóhaj. Lehunyva szemeit átadta magát társainak, akik szinte egyszerre értek kulcscsontjához, amit a kis makanae gyengéden meg is harapott.
Újabb nyögés telte be a szobát. V már nem bírt ellenkezni inkább engedte a többieknek. Jin le kapta magáról a ruhákat már csak egy boxer volt rajta.
Amíg Jin vetkőzött kook lejjebb haladt V-n és az ajkai közé vette érzékeny bibóit. V le pillantott kook-ra de alig látott ki pillái alól.
Alsó ajkába harapott majd meg fogta a kis makanae polójátt és magéhoz húzta egy csókra.
Jin lejjebb haladt csókjaival majd amikor le ért kigombolta tea nadrágját, lehúzta a cipzárt majd v elé a térdelt.
Boxeren keresztül kényeztette merev péniszét. Ez alatt Kook teljesen levetkőzött és figyelte a legidősebbet ahogy lassan lehúzza V-ről alsóját majd apró csókot lehelt péniszére, és a V-ből feltörő hangok töltik meg a szobát.
Jin Tea makját kezdte szopogatni és felnézet a legkisebbre és láta hogy önmagával akart játszani de ezt nem akarta ezért meg fogta V csuklóját és péniszére vezete.
Ezen Tea lélegzete is el akadt, de engedelmeskedett és elkezdet dolgozni a kisebben, aki el sem hitte mi történik vele.
Különös érzés járta át testét, ahogy Tea dörzsölte merevedését.
Úgy érezte ha így folytatja hamar el fog élvezni. Ezalatt V teljesen elmerült az idősebb szájában, aminek hatására hatalmasat nyelt.
Ütemesen munkálkodott,és nyelvével tevékenykedett ennek hatására egyre csak nyögött a szorgos szájtól. Már majdnem elélvezett,de Jin időben abbahagyta.
-Gyere Kook!-fogta meg a makanae csuklóját és V lábai közé vezette.-Vigyázz rá,és csak lassan!
Jungkook tudta hogy mire gondol Jin, így lassan kezdet behatolni.
Nehhh!-ült fel V, majd lökte volna el de alig volt ereje.-Aaahh!
Kooookhh!-zihált mire kook meg állt. Nem akart fájdalmat okozni a
másiknak de alig bírt meg állni, hogy ne nyomuljon tovább, mert
V teste kook pénisze köré feszült.Azonban Jin segített neki hogy ne legyen annyira fájdalmas.A fülébe suttogott és harapdálta, nyalogatta a másikat ezzel édes hangokat csalva ki belőle.
Jungkook újra megmozdult,ezért fájdalmasan felnyögött már szinte nyüszített, de Kook nem bírt magával míg teljesen be nem hatolt.
Azt hitte azonnal felrobban a másikban,de ezt nem akarta még.
Lihegett és próbált úrrá lenni magán,mikor Jin-t érezte meg maga mögött .
A ziháló Jungkook-joz igazodott és az egyik ujjával tágítani kezdte.
Kook a fájdalom hatására már képes volt megmozdulni.
V kapkodta a levegőt, mert fájt neki,de közben érezte a benne dobogó méretét is.Megmozgatta a csípőjét amitől a fiatalabbik eltátotta száját és hangosan fel nyögött.
Időközben jin már két ujjával készítette fel a másikat, és úgy érezte ennyi elég is volt mert a kisebbnek nem okozott fájdalmat amit csinált.
Gyorsan Kook bejáratához helyezkedett, és elmerült a forró testében.
Amint Kook meg érezte magában a legidősebbet megállt .
Csak lihegett és nem tudta hogy mit tegyen.
Jin lassan mozogni kezdet és teljesen elmerült Kook-ban.
-Jiinnhhh!-kiáltotta a két fiú között.
Mindkét irányból kényeztették,és nem bírt mozdulni ezért magán kívül volt.
Jin diktálta a tempót,ami V-t meg is lepte mert olyan erőteljes volt,így Kook egyre mélyebbreért,míg el nem érte azt a pontot amitől Tea meg feszült.
Híuuuuung!-kiáltotta V.-Mégghh!Otthh!.-nem kellet mondani mert jin nem lassított.
Újra erőset lökött aki megint elérte V gyönyörkörpontját, a gerince ívbe feszült és a hasfalára élvezet.
Nyöszörgött még Kook alatt mert társa nem lassítottak így még mindig elérték a legérzékenyebb pontját,ami már kínzás volt. Újra és újra megremegett.
Most Kook hangja töltötte be a szobát.Lehunyt szemekkel fogadta az idősebb lökéseit miközben V-t kínozták.Leült a kanapára és maga felé fordította kisebb testét és ölébe vette.
-Kapaszkodj!-utasította a makanae-t aki átkarolta nyakát.
Az új póz miatt egyre mélyebbre ért a másikban.
Igyekezet megtalálni azt a pontot ám Kook annyira kéjesen nyögött hogy nem tudta mikor érte el.
-Hahh...hyung én...én mindjárt!-ölelte magához és maguk közé élvezet.
Jin még pár erős lökés után megtöltötte Kookot.
Jin a kicsi közé feküdt és átkarolta őket, majd mindkét fejére
egy egy puszit adott és így aludtak el.
DU LIEST GERADE
BTS k-pop one shot !
RomantikEbben a sztoriban több One shot-tot fogok írni remélem tetszeni fognak. BTS-ről fogok írni .