Jin Szemszög.
Ma úgy döntöttem hogy nagy takarítás lesz, ezért mindenkit hamarabb keltettem fel.Most mindenki itt ül az asztalnál és várják hogy miért kellet fel kelteni őket ilyen korán.
-Valaki el mondaná végre hogy mért kellet fel kelteni?-hát igen ez Suga, ha nem zenét ír akkor inkább alszik.De látszik hogy a többiek is aludnának főleg Jungkook, alig bírja nyitva tartani a szemét.
-Erre én is kíváncsi lennék.-néz rám Namjoon
-Úgy döntöttem hogy ma nagy takarítást tartunk.-jelentem be
-Na én mentem aludni.-már indult volna el és a többiek is követték de meg állítottam őket
-Aki ma nem csinál semmit az nem kap se ebédet se vacsorát.-és már vissza is ültek. Mindenkinek ki adtam hogy mit csináljon. Már javában el kezdtük amikor nagy csörömpölést hallottam és rohantam meg nézni hogy mi történt.Szerencsére nem történt nagy baj csak Namjoon megint el tört valamit.
-Ne már megint?-sóhajtottam egyet.-Hogy lehet az hogy szinte minden nap el törsz valamit?-kérdem
-Na ezt én se tudom.
-Mindegy meny majd én össze szedem.-küldtem el
Amikor szedtem össze akkor az egyik szilánkkal meg vágtam az ujjam,ezért ragtapaszért mentem a fürdőszobába. Ahogy mentem a folyosón nem tudtam hogy fel van mosva, így el estem és be vertem a fejem. A nagy csattanásra mindenki oda özönlött.
-Te jó ég Jin Jól vagy?-térdel le mellém Namjoon
-Sajnálom, nem szóltam hogy már fel mostam.-mondta szipogva makanea
-Igen jól vagyok, nem történt semmi.Ne sírj Kook nem a te hibád.-mondtam. Amikor állnék fel hogy meg öleljem meg szédültem és majdnem hátra estem de Namjoon elkapott.
-Még hogy jól vagy. Most szépen le fekszel és pihensz.Mi pedig folytatjuk a takarítást.-mondta és segített be menni a szobába. Amint be feküdtem az ágyba már el is aludtam.
Olyan 4 óra körül ébredtem amit furcsálltam mert általában nagy zaj szokot lenni a dromba nem ilyen csönd . Amikor fel akartam kelni meg fájdult a fejem és vissza feküdtem.Egy idő után kezdet múlni a fájdalom és fel bírtam kelni.Ki mentem meg nézni hogy a többiek mit csinálnak.Amikor a konyhába értem nagyon meg lepődtem mert Namjoon a tűzhelynél állt és valamit kavart körül néztem és az egész hely csupa kosz volt de még Namjoon is.Egy ideig még néztem hogy ott főzőcskézik de kezdtem meg unni.
-Khm.-köhögtem de annyira meg ijedt hogy a kanál ki eset a kezéből.
-Istenem Jin, jobban vagy?
-Igen még fáj egy kicsit a fejem de nem vészes.-mondta közbe le ültem egy székre.
-Hol vannak a többiek?
-Moziba mentek az biztos,mondtam nekik hogy menjenek valamerre hogy tudj pihenni.Azt tudom hogy sokáig ellesznek, addig én vigyázok rád.
-Értem.Mi lenne ha mi is filmeznénk?
-Benne vagyok.-mosolygott rám.Úristen az a mosoly.Most úgy meg csókolnám.
TE JÓ ÉG mire gondoltam.Mindegy inkább segítettem neki főzőcskézni.
Amint végeztünk ettünk és gyors le fürödtünk.Csináltam egy kis popcornt és mentünk filmezni.Egy horrort választott aminek nem annyira örültem. Már a végénél tartottunk amikor hirtelen el ment az áram annyira meg ijedtem hogy rá ugrottam Namjoon-ra.
-Jin nyugi nincs semmi csak elment az áram-nyugtatott
-Igen tudom csak meg ijedtem.Gyere menyünk keressünk zseblámpát. Szerencsére találtunk,és még gyertyát is.Fel mentünk a szobába és gyújtottunk párat és csak ültünk az ágyon.
-Namjoon lehet egy kérdésem?
-Persze mond csak.-néz rám
-Te csókolóztál már fiúval?-kérdem pirulva
-Régen,egyszer részegen.Te?
-Nem még nem.-nézek rá
-És ki szeretnéd próbálni?-kérdi
-Igen.-feleltem.Amint ki mondtam már rá tapadt a számra.Olyan érzi ki volt,de picit vad is de minden jónak vége szakad.Levegő hiány miatt el váltunk és csak kapkodtuk a levegőt. Annyira élveztem hogy most én tapadtam a szájára. Ahogy faltuk egymást egyre jobban szorítottuk egymást.
-Jin AKARLAK...Szabad?-kérdi perverzen
Nem válaszoltam csak vettem le a pólóm utána az övét le téptem szó szerint.Én rátapadtam a kulcscsontjára és a nyakára és csak faltam.
De nem sokáig mert fordított a helyzetünkön és ö kezdett el falni,közbe ki gombolta a gatyámat én meg az övét.Szép lassan haladt lefele lágy csókokat adva minden porcikámra.Nem bírtam tovább ezért most én változtattam a helyzetünk-kön és én mentem lefele.Amint le értem lassan le húztam a boxer-ét közbe lágy puszikat adtam lüktető férfiasságára. Mikor lent volt csak nyalogattam utána hirtelen be kaptam amitől egy hangosat nyögött. Párszor használtam a fogaimat is.Lassan a hajamba mart de nem erősen.Már éreztem hogy mindjárt el megy de még időbe abba hagytam. Megint helyet cseréltünk és most Namjoon volt felül és most ő kényeztetett. Minden hova adott egy egy csókot én meg csak nyögtem.Nem bírt magával ezért tágítás nélkül belém ha tolt.Nagyon fájt de várt hogy meg szokjam és suttogott a fülembe. Amikor már meg szoktam löktem egyet és lassan el kezdte és egyre gyorsabb lett .Egyszer csak meg éreztem valami hihetetlen érzést és nyögtem egy hatalmasat.
-Megtaláltam.-vigyorgott perverzen
Próbált ugyan oda célozni és el is találta.Már nem bírtam tovább és el mentem.Még lökött párat és ő is el ment.Lefeküdt mellém betakart minket és el aludtunk.
YOU ARE READING
BTS k-pop one shot !
RomanceEbben a sztoriban több One shot-tot fogok írni remélem tetszeni fognak. BTS-ről fogok írni .