Odměna po náročném lovu

145 6 2
                                    

Oba bratři přišli do bunkru Strážců slova celí unavení. Celý týden se snažili ulovit smečku vlkodlaků, která jim vždy vyklouzla pod prsty. Vlkodlaci zabili několik místních lidí v Illinois. No nakonec se bratrům podařilo zabít všechny a vyvázli jen se  škrábanci a Sam se zlomenou rukou. ,,Půjdu se osprchovat a rovnou spát a ty bys měl jít taky, byl to dlouhej týden" řekl se zívnutím Sam a odebral se směrem ke sprše. ,,Jasně, neboj Sammy" ozval se za ním Dean a šel po chodbě do kuchyně, kde si s povzdechnutím otevřel pivo.  Stál u stolu a pil ze skleněné lahve, když v tom najednou ho ze zadu objal pár silných paží. Dean se nachvíli zalekl a už chtěl použít násilí, ale když si uvědomil, že ho objímá jeho anděl, přitiskl se zády k jeho hrudi a nechal ho aby mu lehce políbil krk. ,,Cassi, chyběl jsi mi" zašeptal Dean, když se otočil aby se mu mohl podívat do těch nadpozemsky modrých očí. ,,To ty mně přece taky" usmál se modroočko a dlouze Deana políbil. Pocit, který už nikdy nechce zapomenout. Ale po chvíli se musel odtáhnout, poněvadž si musel zívnout. ,,Promiň, mám za sebou fakt dlouhej lov. Ti vlkodlaci se snad uměli teleportovat, jinak si neumím vysvětlit,jak to, že byli na dvou místech zároveň" zasmál se Dean a podruhé si zívl. ,,Doufal jsem, že bysme se přemístili do tvého pokoje a trochu si vynahradili ten čas od sebe, ale chápu, že jsi unavený" povzdechl si Castiel a podíval se do Deanovo mechově zelených očí. Dean jako zázrakem ožil a byl najednou plný energie. ,,Myslím, že tohle zvládnu, ale kdybys mi chtěl trochu pomoct, nebudu nic namítat" zapředl Dean Castielovi do ucha a přitlačil se víc na jeho rozkrok. ,,S radostí" usmál se Cass a znovu Deana políbil. Tentokrát to bylo více chtivé, naléhavé. Aniž by se od sebe odtrhli, mířili do Deanova pokoje skrz cestu z polibků a sundavání oblečení. Když dorazili do pokoje, oba měli jen rifle a boxerky. Castiel si lehl na postel a hned na něj se položil Dean. Líbali se vášnivě. Týden bez toho druhého pro ně byla až moc dlouhá doba. Zelenooký se polibky přesunul na Cassův krk a vytvářel na něm malá znamínka lásky. Rukama se pomalu dobýval do jeho kalhot. Rozepl zip, kalhoty mu stáhl po kolena a jeho penis stiskl přes tenkou látku boxerek. Cítil, jak se pod ním anděl chvěl nedočkavostí a touhou. Své polibky přesunul níže a jemně se zakousl do Cassovy citlivé bradavky. Z andělových úst vycházely příjemné vzdechy. Dean polibky sjel ještě níž a mapoval si cestu k okraji boxerek, které mu jako jediné překážely, aby mohl vzít Castiela do úst. Tenkou látku pomalu shrnul dolů a naskytl se mu pohled na andělův vzrušený penis. Jemně olízl celou jeho délku a poté ho pojal celého. Castiel se pod ním svíjel slastí, ale i nedočkavostí. Dean ucítil, jak v andělově penise zacukalo a jemně se odtáhnul. Už nemohl čekat. Roztáhl modrookému nohy a namířil svou špičku na jeho vchod. ,,Aaahh, Deane!" vykřikl Cas, když začal Dean rychle přirážet. Tak neskutečně úžasný pocit. Vždy trefil to správné místo a Castiel vždy slastně vykřikl. ,,Sakra, Cassi, už to nevydržím dlouho" vydechl udýchaně Dean do Castielova ucha a začal ješte zrychlovat tempo. ,,U-už, Deane, aaahh" vykřikl Cas a s prohnutím zad vyvrcholil. Téměř okamžitě se do něj udělal Dean. Svalil se na anděla a oba prudce oddechovali. Zelenooký se převalil vedle anděla. Políbil ho na rty. ,,Moc jsi mi chyběl, Cassi" řekl něžně a opět si ho přitáhl do polibku. ,,Ty mě taky, ale za tohle to čekání stálo" odpověděl Castiel a s nádherným pocitem usnul na Deanově hrudi.

Ahojte! Přináším vám první kapitolu z těchto jednodílovek. Doufám, že se vám líbila. Podpořte mě hvězdičkou nebo komentářem, ať vím, jestli má cenu pokračovat. Díky!
                              Míša❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 30, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

That's my Angel-Destiel One shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat