TANIŞMA BÖLÜM 1

5 1 0
                                    

Adım Sahra ve 2-3 yıl önce üvey babam tarafından tacize uğradım ve o günden sonra yanlız yaşıyorum. İnsanlara karşı soğuk kanlıyım. Özelliklede erkekler...

Bugün çok güvendiğim bir arkadaşım Kerem gelicek. Kerem 'in aslında erkek olduğuna inanmıyorum. Çünkü nonoş birisidir kendisi. Yarın okulda ne giyiceğimizi konuşcaz. Ama ben bir jean, sade bir t-shirt giyicem. Ama eminim ki Kerem buna karşı koyucak. Ve benden açık şeyler giymemi isteyecek.

"" DİNG DONG DİNG DONG"(kapısesi)

Kapı çaldı. Kerem geldi. Yeyeye. Neyse şu gerlzekalıya kapıyı açıyımda kızmasın. Yoksa başımın etini yiyecek.

-Kerem hoşgedin knk.
-Ben sana kaç kere dicem sahra beni bekletme diye.
-Bon sono koç koro docom bono beklotmo Kerem 😂😂😂
-Hebele hübele Sahra. Neyse çekil şurdan içeri gircem. Arabada sana kıyafetler getirdim gir getir. Enazında spor yapmış olursun.

Oysaki formum yerindeydi benden 5 kilo fazla olduğu için kıskanıyor. Arabadaki kıyafetleri almaya gittim. O arada mah. yeni taşınan çoçuğu gördüm. Selam versem mi ? diye düşünüyordum ki biri bana Merhaba dedi.

-Merhaba.
-Aleyküm Selam
-Galiba Selaminaleyküm demem gerekiyorudu . SA
-Merhaba
-Tamam biraz ukalayız galiba
-Bak çocuk ben senin bildiğin bir kelimeyle tavlancak kızlardan değilim şimdi seni ters çevirmeden git burdan
-Ukala kız bundan sonra sana böyle seslenicem
- Rüyanda . ( diyip kolunu çevirdim)
-Sen kaşınıyosun galiba
-Kaşınsaydım hamama giderdim gerizekalı

Kerem:
-Kız çok yakışıyorsunuz

Dediğinde bana baktı bende haraket yapıp eğilmesine neden oldum ve kulağına "" SENLE İŞİM DAHA BİTMEDİ"" dedim eve giderken arkamı döndüm ve ona baktım içimden bir ses onu öldürmemi biride bırak garibanın biri diyo oğlum insaların seslerinden biri iyi biri kötü olur MAŞALLAH benim ikiside piskopat. İçerde Keremle beni büyük bir kavga bekliyordu.

Evet sevgili okuyucularım . Karakterleri bir dahaki bölümümde belirticem. Çünkü daha 3 kişi ile tanıştınız. Benim için az bir sayı.  Hikayemi beğendiyseniz yoruma yazabilirsiniz

Hepinizi seviyorum 😍😍😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ANLAMSIZ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin