Se zívnutím jsem se zvedla, popadla jsem ručník a už jsem si to vesele mířila ke koupelně. Byla sobota, takže jsem nikam nemusela spěchat. Mobil jsem si opřela o zrcadlo, zapla spotify a na něm moji nejoblíbenější kapelu John Wolfhooker. Den bez jejich hudby prostě nepřicházel v úvahu.
Sice jsem vážně nemusela nikam spěchat, ale přišlo mi, že jsem se ve sprše loudala až moc.
„Everything she says, take me to another spaaaace." Řvala jsem a hlavu sprchy jsem přitom používala jako mikrofon, takže voda byla všude.
„EEEEEL, Elisn tak sakra, co tam děláš." Čertila se ze spodu mamka. Moje nálada hned zklesla. Vypla jsem vodu, zabalila se do ručníku, popadla jsem mobil a vyletěla na chodbu.
„Nojoo, nojoo, vždyť už jdu, byla jsem ve sprše."
Hodila jsem na sebe tepláky a moje milované triko s logem JW. Dole už byla hotová hostina. Každou sobotu si mamka přivstane a udělá doslova obložený stůl. Často mi to dost připomíná brunch, sice jíme brzo ale jsme díky náloži mňamek plní až do poledne.
Všechno se zdálo být dokonalé. Až moc.. Až na tátu, vypadal unaveně, smutně, ještě více než obvykle. Asi se zase pohádali s mámou, více než obvykle, podle tátova výrazu soudě.
„Jsi v pohodě tati? Vypadáš strašně" zeptala jsem se. A odpovědi jsem se nedočkala. Byl zahleděný a úplně vedle, jako by vůbec nebyl s námi v místnosti.
„Haloo, zlato." Přidala se ke mně mamka.
„Co?.. Cože?.. Jojo venku je dnes krásně.." zvedl oči od stolu a zmateně nás pozoroval. Hodila jsem po mamce můj obvyklý, vyděšený výraz, mimikou jsem jí poslala vzkaz „co se děje?" Zvedla ramena a tím mi dala jasnou odpověd, byla stejně ztracená jako já.
„Promiňte zlatíčka, víte, že toho mám moc v práci, nedá mi to spát ani o víkendu." Začal se vymlouvat, ale vlastně to byla pravda. Dělal IT technika ve slavné vývojářské společnosti a jelikož v kanceláři byl ze všech nejlepší, všechna práce se házela na něj, aby měli všichni jistotu, že bude vše správně. Tatínek měl problém s tím, že neuměl říct ne.
Řekli jsme mu, že to chápeme, ale že by měl více odpočívat. Na tom jsme se všichni 100% shodli.
Po snídani jsem mu nachystala koupel, s pěnou co voněla jako jarní rozkvetlá zahrada, připravila jsem mu k tomu jeho nejoblíbenější čas a zapálila spoustu svíček po celé koupelně. „ Po tomhle se mu určitě uleví"
„Tatiii, pojď do koupelny" volala jsem před půl spodního patra, ale opě odpověď žádná.
„Šel se projít, mám ti vyřídit, že tě má moc rád." Odpověděla místo něj maminka. „Vůbec se mi nezdá, něco je špatně. Půjdeš se za ním radši podívat? "
Nemarnila jsem čas odpověďmi, a vylétla jsem ven.
„Sakra, koupelna, svíčky, do háje dubovýho!!" zařvala jsem 20 metrů od domu
Napsala jsem mamce sms: uklid koupelnu prosim, nebo vis co, odpocin jsi a koupel si vychutnej, za chvili jsme oba doma, mam te rada.
ČTEŠ
Ta divná stvoření
RandomTento příběh je o nevinné mladé dívce jménem Elisn, které zničila život smrt jejích rodiču. Je teď sama a musí se vypořádat se šikanou a špatným zacházením. Snad každý příběh musí být ale také plný lásky, a naděje na lepší život 😇