-Susun !
Ve şimdi sakince dinleyin sessizliği. Uzaklaşın monoton hayatın sahte gürültüsünden. Sesinin tonu iyi ayarlanmış en sevdiğiniz şarkı çalıyor listenizden.Yenilemeye başlayın kendinizi.
Camda potur potur yağmur taneleri kovalıyor birbirini dahada büyüyorlar birleştikçe daha hızlı düşüyorlar camdan. İzlerken ibret alın mesela.
Küçümsemeyin.
Zira küçük şeyler olmasaydı bir bütün olamazdı hücreler dahi.Yanınızda duran kahve kokusunu çekin içinize belki sigara da iyi gider yanında.
Şimdi tarifsiz bir huzur sardı heryanınızı. Kormayın.! Işık kapalı hafif karanlık etraf loş bir ışık var ama aksine hiç bu kadar güvende hissetmediniz kendinizi.
Sevdiğiniz insanların cümleleri gelsin aklınıza, usulca sevginizi fısıldayın kulaklarına size en ihtiyaç duydukları anlarında.
Uçsuz bucaksız boyutlarda olan insanların sevdiklerine söylemek isteyipte söyleyemedikleri gelsin aklınıza.Ölüm gününüzün hayalini kurun mesela..
Sonra açın camı ağaçların ruhunu hissedin ne kadar da ağır ,sadık ve sakin.
Sonra kaldırın kafanızı bakın ay'a, ışıltısı ne güzelde sarmış her yanını.Yıldızlar süslüyor etrafını.
Gece gökte ay parlarken bile olsa arayın sevdiğiniz tüm insanları seviyorsanız seviyorum demekten çekinmeyin sakın, ölüm dahi olsa ne olur ki ucunda ? Ki olmazda sıkmayın bu kadar kendinizi yenilmeyin gururunuza.Dilekleriniz olsun topladığınız tüm dilek ve istekleriniz dua olup uçsun o en sıcak gecede rabbinize. Ya da açın ışığı.. Sondurun sigaranızı ve ayışıgını..
Alın elinize bir kalem, karalayın ruhunuzun kalbinize fısıldadıklarını.