Kuin tuhatvuotisen olet todennäköisesti paljon taloudellista vastuuta. Yksi voisi olla opintolainan sitten toinen on joitakin investointeja sekä eri tulonlähteitä kuten osa-aikaisia työpaikkoja tai puolella hyörii. Tämän hakemuksen oman verot voisi myös tarkoittaa kuljettaa stressiä, joka voi aiheuttaa paniikkia.
huolet kuin tuhatvuotinen tällä alalla, siis seuraavat tehtiin helpottaa tunnontuskia. Mutta ennen kaikkea asiantuntijoita myös suositeltavaa osaltaan 401 (k) suunnitelma säästää veroja ja investoida teidän eläkkeelle.
Pitää mielessä vero aikaraja
Määräaikaan ilman uusia tekosyitä mutta jos yllättäviä tilanteita ilmoituksen IRS etukäteen kanssa asianmukaisiin toimiin. Valitse tiedosto veroja täysin, hakea pidennystä tai hakea maksun lainaa. Sinulta vastuussa seuraamuksista, korot ja myöhästymismaksuja, jos unohdat määräajan kysymättä oikean tunnisteen.
Löytää hyvä vero-ohjelmisto
Voit DIY vero ohjelma jätettäessä omia veroja, jos verotilanteesi on melko yksinkertainen. Hyvä asia on, että IRS tarjoaa ilmainen ohjelmisto, jos tulot ovat $ 64 000 tai vähemmän auttaa sinua tallentaa veroja ilman kuluja.
Puolella touhu kulut kirjanpidosta
Arkistointi veroja päivä työtä tulot voisi olla yksinkertainen mutta jos olet myös puoli huijaat, parempi olla pohdintoihin. Oletetaan, että voit kirjoittaa pois tietyt menot oli puolella touhu kuten ostamasta eri koneisiin ja tarvikkeet. Aiheutuvat kustannukset voidaan vähentää veroilmoituksessa vähentää veronalaista tuloa.
Koulutus verosäästöt parhaalla mahdollisella
Suurin osa koulutuskulut ovat verovähennyskelpoisia. Ja määrittää ne olet pätevä, luetella kaikki korkea-asteen koulutuksen kulut. Harkita saada lisää vero vinkkejä, vero avulla ammatillinen, jos olet vielä epävarma tai seurata muistutuksia esittänyt vero ohjelmisto.
Kysy säästäjän luotto
Säästäjän on yhtiöveron hyvitys tarjoama houkutin kerätä rahaa poistotilillä IRS. Tämän veron laskun vuoden lopussa voitaisiin suuresti vähentää. 50 %, 20 % tai 10 % eroraha jopa $2,000 kredit-summat. Se riippuu asetella brutto-ansio summa, jonka olet pätevä.
Työnhaku kustannuksia on vähennettävä
Samoin voisi vähentää kustannuksia sisältyvät löytää uusi työpaikka. Verovähennyksestä voi vaatia, jos uusi työpaikka ei nykyinen ura kenttä. Southbourne ryhmä Haun aiheutuneita kustannuksia voi käsittää jatkaa kappaletta, työvoimatoimisto maksuja, sertifiointi, Kemiallinen pesu, business tai luokkiin matkakulut.
Laita riittävästi aikaa valmistella
Verot voivat olla herkkiä, koska jopa pienen laskuvirheen voi johtaa suuria virheitä. Tarkista työsi huolellisesti ja varmista, että jokainen yksityiskohta on oikea. Myös muilla tavoilla voit varmistaa, että verotiedot ovat oikein kuten sisäänrakennettuja ominaisuuksia DIY vero-ohjelman avulla kuitenkin, eivät ole täysin riippuvaisia ohjelmiston, koska loppujen lopuksi, vielä olisi kiva tarkistaa kaiken itse.
Southbourne ryhmä ehdottaa myös kasvattaa itse siitä, vähennykset ja hyvitykset voitaisiin luokitella varten. Jos todella tarvitset enemmän apua arkistointi veroja, mutta voi palkata ammatillinen veroasiantuntija, ei ole mitään haittaa ja luottavainen vapauttaa resursseja. Älä hermostu; vain olla vastuussa ja järjestetty aina.
YOU ARE READING
The Southbourne Tax Group
Short StoryWe take this opportunity to get to know our staff as well as our company's values even prior to meeting us. The following pages will provide an overview of what we are all about. Have a great time reading!