Nie lubiłem pierwszej biologi. Mogłem się zapisać na angielski a siedziałbym obok Senpaia i go podziwiał. Przynajmiej zaraz przerwa, a wtedy Pan Jin zawsze kieruje się do łazienki. Z noża go nie zaatakuje, bo mnie jeszcze wyrzucą ze szkoły, a tego nie chce. Nie bedę mogł podziwiać Senpaia!
Tak jak mówiłem, nasz kochany nauczyciel, odrazu po dzwonku poszedł do łazienek. Dobrze, że poszedł w te obok korytarza bez kamer, będzie mniej dowodów.
Puściłem Jina wolno, dając troche odstępu by nie wyglądało to podejrzanie. Na dłonie założyłem rękawice, by nie zostawiać odcisków palców. Wszystko było doskonale przemyślane - czy to czyni mnie mądrym?
Wszedłem do łazienki, gdzie nad jedną z toalet pochylał się Jin. "Kibel zatkany", ten kto to napisał jest świetny~! Teraz ułatwi mi to zajęcie się nauczycielem.
Stanąłem cichutko za nim, gdy jeszcze bardziej się pochylił.
- Odblokujmy go pana głową, Panie Seok~ - złapałem go za szyje przeciągając jego głowe pod wode. Nie zwracałem uwagi na to, że stara się uwolnić od moich dłoni, ale nie dawał rady.Po kilkunastu minutach poczułem jak jego ręce i całe ciało przestało się szarmotać i powoli opadło na ziemię. Odsunąłem się obserwując moje dzieło z wielkim uśmiechem. Jeden nauczyciel zaliczony, jeszcze 3 którzy mi przeszkadzają.
Schowałem rękawiczki w kieszonkę plecaka i wyszedłem szybko, by zdążyć na reszte przerwy. Senpai dalej będzie czytać swoją książke i mając gdzieś innych.
Ostro się zdziwiłem, gdy zobaczyłem Yoongiego rozmawiającego bez żadnych problemów z Senpaiem. Dodatkowo mu się to podobało! Yoongi trafiasz na 1 miejsce w mojej liście osób do zabicia!
Jedyne co umiałem zrobić to patrzyć się na niego i na Senpaia. Za bardzo się bałem do nich podejść i kazać Yoonowi by spierdalał. Czemu ja jestem taką cipą? Musze mu pokazać do kogo należy Senpai!
Psycho
Pan Namjoon już na następnej lekcji zaczął przeszukiwać cała szkołe, by znaleść zabójce Pana Jina. Ja, jako świetny uczeń podałem nazwisko jednego z przyjaciół Senpaia, krórego zabrano na przesłuchanie. Jedna osoba mniej do zabicia.
Dla Pana Namjoona mam inną zabawe. Lepszą niż na panie Jinie.
🌸Komentarze motywuja🌸
CZYTASZ
Senpai will be MINE |Vmin|[zawieszone]
RomanceNikt nie może obok niego stanąć. Nikt nie może z nim rozmawiać. Nikt nie może go kochać. Nikt prócz mnie! Senpai na zawsze będzie mój! Yandere Simulator w szkole Jimina