Misha

20 3 0
                                    

Egy lány feküdt az út szélén vérbe fagyva de még élt. Csak egy autós járt arra aki meg látta a lányt és meg állt,hogy segítsen. Be rakta a lányt a kocsiba és elindult vele a korház felé. Amikor már majdnem a korháznál voltak a lány lassan magához tért. Eszméleténél volt de zavartság tükröződött a szemében.

- Ahhh....szét megy a fejem- fogta meg a homlokát.

- Mindjárt a korháznál vagyunk nyugi.

- Ki maga és hogy kerültem ide?

- A nevem Clare és az út szélén találtam rád vérben úszva. Emlékszel bármire is?

- Nem csak a nevemre.

- Hogy hívnak?

- Sarah a nevem Sarah.

- Szép név. Emlékszel még bármire is?

- Egyedül talált rám?

- Igen,miért?

- Mert nem egyedül voltam. Jess! Remélem jól van.

- Hívjam a zsarukat?

- Ne ne! Nem kell.

- Biztos csak mert elég zavartnak tűnsz beütötted a fejed plusz a nyakadon elég szép seb van.

- Nem kell a zsarukat hívni köszönöm.

Eddig észre sem vettem a nyakamon levő sebet. Mi a franc történt velünk?

Arra emlékszem hogy Jessel elindultunk az erdőbe Theo és Liv után. Amikor be értünk a kórházba csak akkor láttam meg a ruhámon hogy csuron vér. Egy nővér rohant oda hozzánk rémült arccal.

- Magával meg mi történt?- kérdezte amit csak tompán hallottam mivel elkezdetem szédülni és végül elájultam. Emlék képek cikáztak a fejemben. Minden olyan zavaros volt.

Azerdőben voltunk Theoék után mentünk de helyettük két vámpírba botlottunk akiazt kérdezték hol van a főnök. Futni kezdtünk engem elkaptak Jess pedig megpróbáltalelőni őket de engem torkon haraptak őtpedig ki ütötték. Végül az útszélén ébredtem. Jess vajon hol a fenébe lehet ésami fontosabb él-e még? Amikor felébredtem ebből a vissza emlékezésből csakfoszlányok maradtak meg. Nagyon fájt a fejem és a nyakam. Egy szobába voltamsenki más nem volt ott csak én. Egy éjjeli szekrény volt mellettem rajta egy tálca egy pohár vízzel és szendviccsel. A kezemben infúzió és egy vértasak volt be kötve. Remek utálom a tűket. Ebben a pillanatban az ajtó ki nyílt és egy magas fekete hajú kék szemű férfi lépett be rajta.

- Hallom gyengélkedsz. - mondta gúnyosan.

- Te ki vagy?- kérdeztem zavartan.

- Ugyan Sarah biztos meséltek neked rólam. A nagy csúnya gonosz hibrid aki meg akarja ölni a családját legalábbis Liv szerint. Mondjuk nem téved sokat.

A félelemtől meg sem tudtam mozdulni mondani is csak annyit tudtam:- Misha?

- Teljes életnagyságban.

- Itt nem tudsz megölni.

- Ugyan az embereimnek majdnem sikerült. Meg amúgy is ez egy korház itt minden napos a halál. Szegény Jess valyon él még odakint magányosan a hidegben eszméletlenül?

- Őt hagyd békén!

- Nem én hagytam sorsára a legjobb barátom hanem te. Szegény szegény Jess ha meghal az csak is a te hibád.

- Jess még él tudom hogy így van.

- Nem tudhatod és soha nem is fogod meg tudni mivel most felbosszantom Livet mondjuk azzal hogy megöllek.

Elindult felém lassú magabiztos léptekkel mire én fogtam az éjjeli szekrényen levő tálcát és hozzá vágtam aztán elkezdetem a lift felé futni. Mivel a korházban voltam és ez a város híres a vámpírokról ezér a vízben biztos hogy volt vasfű ami kicsit le lassítja Mishát. Remélem.

- Úgy sem tudsz elfutni!- üvöltötte utánam.

Beszálltam a liftbe és reménykedtem hogy egy lift gyorsabb mint egy hibrid akihez hozzá vágtam egy tálcát. Fogalmam sincs mit tegyek ha leér a lift vagy ki futok az utcára vagy ....nem is tudom. Egy dolgot tudok hogy küzdeni fogok az életemért az biztos. Amikor leért a lift a negyedikről ki nyílt az ajtó én pedig egyenesen ki futottam az utcára. Menekülés közben neki szaladtam egy srácnak.

- Bocsi. Theo?- mondtam meglepődve

- Sarah végre meg vagy!

- Minden rendbe?- kérdezte Liv

- Azt leszámítva hogy sajog mindenem

fáj a fejem Jess lehet hogy halott és Misha akivel most találkoztam először meg akar ölni ezeket leszámítva minden rendben.

- Ebből legalább egy jó hírem van Jess él. Az erdőben találtunk rá és ő mondta hogy bajban lehetsz.

Ebben a pillanatban Misha jelent meg Theo mögött hogy ki törje a nyakát,de Theo gyorsabb volt és hozzávágta egy autóhoz.

- Így kell köszönteni egy rég nem látott család tagot?

- Kérsz még te szájhős?- kérdezte Theo gúnyolódva

Misha feltápászkodott az autóról és Liv felé vette az irányt. Liv fogta és leütötte mire Theo gyorsan eltörte a nyakát innentől 5 percük volt eltűnni.

Gyorsan beszálltak az autójukba és elindultak haza Mishát pedig ott hagyták a földön. Haza érve Jess ott aludt a kanapén. Sarah nem bírta ki hogy ne keltse fel.

- Hé, Jess?

- Sarah? Sarah! Végre már azt hittem hogy ....

- Én is azt hittem hogy meghaltál de örülök hogy jobban vagy.

- Nos én az erdőbe ébredtem arra hogy Theo és Liv szolongat.

- Én pedig a korházban arra hogy Misha meg akar ölni.

- Akkor szép estéd lehetett

- Az nem kifejezés, ha Theo és Liv nem jönnek a korházhoz halott vagyok.

- Te emlékszel bármire is ami az erdőben történt?

- Csak foszlányokra

- Én még annyira sem. Mik azok a foszlányok?

- Elindultunk Liv és Theo után az erdőbe de helyettük két vámpírral találkoztunk akik valami főnököt kerestek aztán képszakadás.

- Milyen főnököt?- kérdezte Liv

- Nem tudom

- Jensent kereshették?

- Lehet de úgy sem fogják meg találni .- mondta Theo magabiztosan

- Ebbe mér vagy ennyire biztos? -kérdeztem

- Mert azt a két vámpírt megöltem,ezért Jensent nem találhatja meg senki sem.

- Akkor jó, most vele pontosan mit is akartok?

- Vissza hozzuk az érzelmeit vagy ha úgy jobban tetszik megmentjük önmagától.


Remélem mindenkinek tetszik majd Misha karaktere

SZÜNET Sarah Mikaelson élete: Shadows in my lifeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt