A Jel

27 0 0
                                    


Még mindig a koszos matracon gubbasztottam. Az egész szobát átkutattam hátha találok valamit ami segíthet a szabadságom elérésében,de nem találtam semmit. Lépteket hallottam lassan közeledtek a szoba ajtaja felé. Mint ha csak maga a halál jönne értem. Nem is tévedtem nagyot. Két kéken világító szempár szegeződött rám amik végig kísérték amint egy kecses mozdulattal fel kelek a matracról.

- Hiányoztam?- vigyorgott rám Misha ismét. Egyszer megkérdezném tőle hogy mi ez a felhőtlen jókedv mindig, de ez nem az a nap.

- Nélküled nem lehet élni- mondtam neki durcásan.

- Tudom. Hoztam neked egy játszótársat! Remélem el lesztek- az ajtó kinyílt Misha félre állt ,hogy meg láthassam a "játszótársam". Egy Mishához hasonló külsejű srác állt mögötte. Amint meglátott a kék szempár sárgába váltott át.

-Remélem még megismered az öcsémet. Tudod már hónapok óta nem evett és a lelki világa sincsen a toppon mióta vannak érzései, vagy csak ahoz hasonlók.

- Mi a....

- Kapsz egy perc előnyt! 3......2.......1......A játék el kezdődött. Fuss.- amint kimondta ezeket a szavakat nem gondolkozva elkezdtem futni a kijárat felé. Ki érve a szabadba egy végtelenek tűnő fenyő erdő fogadott.

- Remek - motyogtam magamnak és befutottam a sűrűbe. Lélek szakadva futottam a fák között. Vajon eltelt már az egy perc? Hol lehet Jensen? Meg fog ölni? Hiszen már vannak érzései nem? Egy hibrid ellen semmi esélyem. Itt fogok megdögleni egy fenyő erdőben. Csodálatos. Nem tudom mióta futottam az idő érzékem elvesztettem a sötét rengetegben és szerintem a pánik is szerepet játszott benne. Fogalmam sem volt hol vagyok ami csak jobban növelte a pánikomat.

Éreztem hogy a lábaim már nem bírják sokáig.

- Nem adhatom fel- motyogtam magamnak mint valami csoda tevő varázs igét.

- Sarah ! Merre vagy? Kérlek könnyítsd meg a dolgot - Jensen hangját meg hallva meg fagyott bennem a vér

AZ AUTÓBAN:

- Annie erre lehet szükséged lesz- nyújtott át egy fegyvert Jess neki.

- Köszi- mondta majd elrakta a fegyvert.

Meg érkezve a raktárhoz ez lett a csap fel állás: Theo, Liv, Jess bent néznek szét. Minoo meg Annie pedig oda kint.

Theoék be is mentek a régi raktár épületbe szét nézni.

- Misha gyere elő tudom hogy itt vagy! - ordította Theo

Misha lépett elő a sötétből:

- Lám ,Lám meg találtatok de sajnos ez Sarahról nem mondható el.

- Mit csináltál vele? Hol van?- követelőzött Liv

- Én ugyan semmit. Mondjuk úgy hogy kiküldetem játszani. Jensennel az erdőbe. Remélem jó fogócskában de bújócskában sem ártana.

- Nem fogja bántani mert már érez!

- Ebben nem lennék olyan biztos ugyan is Jensen ki van éheztetve egy hónapja nem evett. Ismered őt sosem tudta kontrolálni magát.

- Annyira romlott vagy ! Nem ilyen voltál!- szörnyülködött Theo

- Még is milyen jó hogy az vagyok. -vigyorgott- Theo nem most kellene nosztalgiázni. Plusz egy jó tanács ha még sietsz nem kell Sarah darabjait szedegetned az erdőben. Arra van a kijárat-mutatott egy ajtóra.

A három fős csapat némán ment ki az említett ajtón ott hagyva Mishát . Elindultak ők is a sötét erdő mélyére.

VALAHOL AZ ERDŐBEN:

SZÜNET Sarah Mikaelson élete: Shadows in my lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora