Nadšeně jsem s kufrem vběhla do pokoje a hned začla poskakovat na místě. Jelikož jsem teďka jakýmsi "členem creepypast", jsem ve stejné chodbě jako oni a mám pokoj pro sebe! (To projistotu, Slendy si myslí, že bychom se navzájem povraždili)
Zrovna jsem se chystala, že se vrhnu na postel, když do dveří někdo vrazil. Jak jsem se lekla, trochu jsem ten skok na postel nevybrala a švihla sebou na zem, hlavou přitom praštila do nočního stolku. Ještě mě přitom zavalila gorila... Ehm, tedy Barča.
"CAAASSSIIIIEEEEE!!! TYS MI TAAAAAAK CHYBĚLÁ!!!!!!!" zařvala mi do ucha, jako bychom stály na opačných stranách fotbalového hřiště.
"Nechovej se jako Niva" zasmála jsem se a konečně se mi podařilo ji ze sebe setřást.
"Jako ona nikdy!" zamračila se Barča a opět vyskočila na nohy.
"Tak jdem ven" zvedla jsem se taky a vzdala se tím tak svého plánu na dlouhý odpočinek.Když jsme vyšly ven, zahlédly jsme partu nadšených prvaček. Vřískaly jak na koncertu a všechno si fotily. V jejich středu jsem zahlédla Tobyho, který se od nich snažil dostat... neúspěšně.
"Kterej imbecil přijal na tuhle školu fangirls" zamračila jsem se.
"Ten imbecil stojí přímo za tebou" ozvalo se. Prudce jsem se otočila, abych spatřila Slendyho v lidské podobě. Nervózně jsem se poškrábala na zátylku.
"Jé, hihi, nazdar Slendyyyy..."
"Možná to byla trochu chyba" připustil po chvilce, když se k nám Toby připojil, měl všude škrábance a na tváři dokonce obtisk rtěnky. Začla jsem se hrozně tlemit, zatímco Barča ho normálně pozdravila a začla si s ním povídat. Já se zatím obrátila zpět k Slendymu."Vypadáš nějak utrápeně" poznamenala jsem.
"Taky že jsem" zamračil se.
"A z čeho?"
"To se nejspíš brzy dozvíš" odbyl mě po chvilce přemýšlení.Z protestů mě přerušil příchod dalších z naší slavné skupinky, tedy kromě Hoodyho. Masky byl poněkud zamlklý, ale jinak se nic divného nedělo. Kdo ví, třeba mu ujel vlak.
Nazdárek drazí fanoušci Creepypasta high! Vidíte rádi druhý díl? (Btw, kámkška mě donutila ho napsat, jinak by mi furt říkala fangirl. Jo a ona fangirl JE! BarboraTulisov je fangirllllll! Okay... Nechala jsem se trochu unest... Ale je to pravda!)
No, takže Hoody zmizel hmm? A Slendy má tajemství. Každopádně začal druhý rok a Cass co? Učí! Tak papa do příští kapitoly!
ČTEŠ
Creepypasta high2 - disappearing creepypastas! #DOKONČENO
FanfictionCassie Smithová je zpátky! Nastupuje druhým rokem do slavné školy creepypast, ale tentokrát se připojuje (spolu s její kamarádkou Barčou, též známou jako Tortured Barri) přímo k nim! Ve škole se však děje něco podivného. Ze školy postupně mizí creep...