9. Nebude potrestán?

1.3K 92 74
                                    

"Cos udělal s Darkem?" zeptala jsem se Slendyho, který se posadil k našemu stolu ve své lidské podobě.
"Nic" řekl po chvíli Slender. Všichni na něj vyvalili oči.
"Nic?" zopakovala po něm Barča překvapeně. Slendy jen přikývl.
"Takže to jenom schytal Silver. Jen tak pro nic za nic" rozzlobila jsem se najednou a stiskla vidličku, kterou jsem držela v ruce, tak silně, že se uhla do U.
"Stejně už se několikrát postavil na druhou stranu. Jednou se přece spikl i se Zalgem."
"Se Zalgem?" upustila jsem, teď už nepoužitelnou, vidličku.
"Byl to takový... menší převrat mezi creepypastami" odpověděl vyhýbavě Slender.
"Nechce o tom mluvit, protože prohrál" zašklebil se Ben. Slender po něm střelil ošklivým pohledem.
"No co, vždyť je to pravda" bránil se hned Ben.
"A na čí jsi byl straně?" zeptala jsem se ho.
"Na ničí" pokrčil rameny. "Vyhnul jsem se tomu, zůstal jsem v Zeldě."
"Srabe" zahučel Jeff.
"Tys byl určitě na Slendyho straně a prohrál, co?" otočil se k Jeffovi. Jeff se jen zamračil.
"Copak bych mohl být na stejné straně, jako Liu?"
"Já si aspoň vyberu tu správnou stranu" ozval se Liu z druhé strany stolu.
"A proto seš teď tady?"
"A Dark byl asi na Zalgově straně" přemítala jsem zatím pro sebe.
"Dark? Ani náhodou. Ten si založil svojí vlastní stranu, na kterou nikoho nepřizval. Snažil se zabít úplně všechny" zasmál se Masky.

"A o jakou válku vůbec šlo?" zeptala se Barča.
"Jen o takový malý spor o to, jestli je silnější Slender a nebo Zalgo. Zalgo si na svoji stranu samozřejmě přitáhl cp, tak Slender udělal to samé."
"A ukázalo se, že Zalgovi věří víc cp" rozesmál se EJ. Slender tam jen zamračeně seděl.
"Víte, že je tohle už poslední den?" ozval se po chvíli Toby. Podívala jsem se na datum v mobilu.
"No jo!" vyhrkla jsem. V tu chvíli zazvonilo.
"Letos se jede ke mně!" vyhrkl Liu.
"Bohužel" zavrčel Jeff. Jen jsem se rozesmála a rozešla se s nimi k východu. Druhý rok mám za sebou a už mi nic nemusí dělat starosti!

Tak tohle je konec! Vím že devět kapitol je doooooooooooooooost málo, ale jak už jsem říkala, potřebuju si dát od příběhů oddych a možná taky psát na svym druhym profilu. Každopádně, začnu překládat creepypasty! Jakmile udělám cover, tak vydám knihu Creepypasty [In Czech]   Jaký to originální název, že? Ty samé creepypasty najdete i na mém blogu, který už funguje a je to creepypaster.blogerka.cz tak se nezapomeňte mrknout :) Najdete je ve složce CREEPYPASTY , to nepřehlídněte, protože tam mám i složku Creepypasta high, kam dávám kapitoly z prvního dílu.

Tak se mějte!
Vaše Carrie-chan!

🎉 Dokončil/a jsi příběh Creepypasta high2 - disappearing creepypastas! #DOKONČENO 🎉
Creepypasta high2 - disappearing creepypastas! #DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat