Mobninng

24 1 0
                                    

Hey mit navn er, Lisa jeg er 15 år, og går i 9.b, og bor i Tyskland. Jeg har en tvilling søster som hedder Lena, vi er bedstevenner. Lena var ikke populær i skolen, men det var Lisa. Alle drengene kunne lide hende, men Lisa havet allerede en kæreste som hed Lucas. De har været kærester i to år."far råber, ( alså Lisa og Lena's far Thomas ) der er morgenmad" mig og mor ( Lisa og Lena's mor Louise ) skal på arbejde nu, madpakkerne er på bordet! Jeg vågner, og min hun slikker min kind "china hedder hun. Mig og Lisa går nedenunder, Lige når vi tage vores jakker på griner Lena, Aahaha" hvad er der! Råber Lisa, d...di..dit tøj griner Lena med et frækt smil. Mit tøj og Lisa kigger på sit tøj" Nååå! Aahaha jeg har stadig, nattøj på OMG. Lisa for skiftede tøj, og vi giver mad til Coco og China ( Lisa og Lena's hunde ). Når vi kommer i skole snakker de grimt til Lena, det er noget nyt selvom hun ikke er populær, plejer de aldrig at være sådan mod hende. Der kommer en hen til Lisa, bagfra og siger Hej smukke. "Hvem er du siger Lisa og vender sig om. "Eh.. det er Justin bieber og hans dumme bad boy gruppe, det kalder vi dem fordi de altid laver ballade, i timerne og er deres kærester utro. De ha haft 75 kærester på et år.  "Eh.. hvad laver du her kan du ikke bare skride dum pap. Nå en grim attitude hva Lisa..! Hvad er der. "Vil du være en af os siger Justin, Lisa afbryder ham straks NEJ!!. Nå okay se lige din dumme søster hvor grim hun er og alle dem der er så onde mod hende,som hun har fortjent det er mig der har fodet dem til det. Siger Justin. "AF HVAD!! Jep vi skal nok sørge for, at din søster kommer til skade, vi har planlagt alt LISA. "Du rør ikke min søster kvajpande siger Lisa. Lisa løber og er meget sur, hun finder Lena og de løber begge hen til hinanden, og krammer. Er du okay Lena er der sket noget......   Lena siger "alle snakker grim til mig og de kaster skrald efter mig. Det er Justin siger Lisa " af hvad. Ja han er ude efter dig, fordi jeg ikke vil være med i hans bad boy gruppe. Han vil gøre så du kommer slemt til skade. ÅH NEJ HVAD SKAL VI GØRE! Siger Lena. Ehh....ehh det ved jeg ikke. Klokken ringer og Justin kommer, "gå med dig!! Råber Lisa og Lena i kor. Justins venner løber efter os siger Lisa. "kom vi går ud på pige toilettet, der kommer de aldrig ind. De løber så hurtigt de kan. De finder pige toilettet og går der ind. De holder hinanden og siger "det skal nok gå vi er stærke. Efter 2 min. Er der helt stille de går ud. Og med det sammen løber de imod os og tage os ud på drenge toilettet og holder os om munden. De prøver at give os bukse vand men i det samme kigger jeg på Lena, og giver hende et blik at hun om 3 sek. Skal prøve at komme fri. Lisa og Lena når at blive lidt våde også prøver de at komme fri fra dem. De når at få dem selv fri og løber ind i klassen, Kristina vores lære kigger på os og ser meget sur ud. "I kommer forsendt! Undskyld siger de " i ved man ikke skal komme forsendt i vert fald ikke 20 min. Lisa og Lena kigger på hinanden Kristina siger "gå op på inspektørens kontor NU!! Lisa og Lena går op på inspektørens kontor. "Er i kommet 20 min. Forsendt og i havet faktisk prøve i dag. "Jamen.. ikke noget jamen siger inspektøren. Jeg ringer til jeres forældre så de kan tage en snak med jer og for lært jer tiden! Lisa og Lena bliver sendt hjem, på vejen hjem siger Lena "men vi gjorde ikke noget. Ja men du kender inspektøren, nååå vi har glemt om at sige vores inspektør er en sur mand siden første dag, han har aldrig været glad ingen gang smilede. Lisa og Lena går ind i huset, og sætter sig i Lisa's seng. Coco og china sidder med dem, Lisa henter sin MacBook og finder en film på Netflix, de skal se "friends imens henter Lena nogen popcorn. de sidder ned og ser filmen. Så kommer far og mor, far råber "piger kan i komme her ned vi vil snakke med jer, inspektøren har ringet.

~Hvad mon deres forældre vil sige og hvad vil der ske imorgen

~~Seham

Do it Where stories live. Discover now