Næste dag.Lisa vågner og klokken er 8:30, og vi skal i skole, og det starter klokken 8:00. Jeg skynder mig at skifte tøj og give mad til hunde. "Lena vågn Lena vågn nu siger Lisa. Lena vågner og ser hvad klokken er, ÅÅHH.. NEJ JEG SKAL SKYNDE MIG. Nej hvad med Coco, jeg skal give den mad. "Bare rolig har ordnet det. Tak Lisa. Vi skynder os at skifte og tag vores tasker, og går. Vi går hen til vores venner, Alexander, Josefine, Nadia og Jonas. Vi snakker og går ind i klassen, læren er ikke kommet endnu. Justin kommer, og kigger mærkeligt på mig, og det værste er jeg sidder ved siden af ham. Klokken ringer og vi sidder ned, og læren kommer. Justin begynder at røre mig, på mit ben. "Stop hvisker jeg og kigger seriøst på ham, han sender mig et klamt blik. "Ti stille og kig her op! Siger Kristina ( deres lære ). Justin griner bare, jeg lader bare som ingen ting, selvom det er så irriterende. Justin rør mig igen, jeg fjerner han's hånd, og rækker hånden op. " Lisa siger Kristina. Lisa siger "Justin irritere mig. "Justin det skal du stoppe med, "jaja. Justin begynder at tale til mig. Jeg siger at han skal holde mund. Kristina råber " Justin nu stopper du gå op på kontoret nu. NEJ! siger Justin. Skal du svare igen var! Justin går. Klokken ringer og vi har frikvarter, Jeg går hen til Alexander ,Josefine, Nadia, Jonas og Lena. "Hej, siger de i kor. Justin er så irriterende han rør mig hele tid.. Jonas afbryder og siger ehhh bag ved dig. Jeg taler lige færdigt, han rør mig hele tid.. "Hey råber en stemme bag ved mig, STOP råber jeg og vender mig om. Eww dig Justin, du fik mig sent op på kontoret. Du irriterede mig ligesom siger Lisa. Justin begynder og svine mig til, og alle andre kommer, og står i en cirkle. Justin siger din luder og jeg bliver selfølgelig sur, "nåå du skal kalde mig luder nu skal jeg vise dig. Det er dig der er en luder du tuder jo. Ohh... råber de i kor, mig og Justin begynder at skændes og tale grimt. Din lort siger Lisa, Justin din dumme lort ,han slog Lisa i hovede. Du skal ikke røre min søster Lisa for en tåre i øjet, og sparker Justin i det private sted, og råber din lort! Og går han rejser sig op, og går stille hen til Lisa bag fra og kvæler hende i 6 sekunder. Og De andre prøver at få ham væk, læren kommer. Og siger KAN DU SÅ STOPPE, HVAD TÆNKER DU PÅ! du bliver, sent hjem med det samme, Kristina går hen til Lisa og spørg om hvad der er sket. Klokken ringer og de får fri, på vej hjem truster Lena Lisa. Der de kommer hjem går de ind i værelset skifter tøj, og børster tænder. Thomas og Louise ( deres forældre ) og ser på Lisa hvad er der skat. Det er Justin, og så fortæller jeg alt hvad der er sket, de truster mig og krammer mig. Jeg ligger mig til at sove og china min hund sover med mig.
~~Gad vide hvad der sker imorgen
~~Seham :)