E sambata dimineata , vreau sa dorm deoarece sunt obosita in ultima perioada , dar dintr-o data cineva ciocneste la usa . Eu somnoroasa ma ridic si merg sa deschid usa .
-Scumpo , trebuie sa mergi sa cumperi paine .
-Mama , sunt foarte obosita si nu am chef , du-te tu
-Nici gand! In 5 minute sa fi jos , iti pregatesc banii .
-Bine , niciodata nu ma lasi sa dorm, spun eu enervata la maxim.
Cobor somnoroasa , iau banii si ma indrept sper magazin. Merg si tot merg (magazinul era departe ) , ma impiedic si cad , enervata ma ridic si incep sa injur si sa strig cat pot de tare , ceea ce aduce o furtuna destul de nasoala . Ajunsa la magazin iau painea si fug spre casa.
-Sper ca esti fericita acum , spun eu plina de nervi.
-Inceteaza sa te mai prostesti , sunt satula de mofturile tale ..aaa, da , saptamana viitoare ne mutam in Craiova .
-Ceee??? Cred ca glumesti , eu n-am de gand sa plec , aici am scoala si prietenii , nu pot pur si simplu sa plec , ce e cu tine mama ???
-Nu vreau sa aud niciun cuvant , du-te si incepe sa-ti faci bagajele .
Alerg pe scari nervoasa , trantesc usa , ma arunc in pat si incep sa plang , gandindu-ma la toate lucrurile frumoase pe care trebuie sa le las in urma . Dupa 3 ore de plans ,adorm.
Ma trezesc pe la 12:34 , imi verific telefonul si vad un mesaj: "Vrei sa mergem in parc mai tarziu?", era de la cea mai buna prietena a mea , Izabela . Ii raspund cu un simplu "da" si ma imbrac imediat . Am mers jos sa mananc si dupa am plecat spre Iza , ajunsa in fata blocului ei , am sunat-o sa coboare si am plecat spre parc. Ajunse acolo ne-am asezat pe o banca si am inceput sa povestim:
-Sofia , trebuie sa-ti spun ca sunt indrgostita , spune ea entuziasmata.
-Ce?De cine?..aa .. si eu trebuie sa-ti spun ceva important , spun eu putin infricosata de reactia Izei.
-Tu prima , dragostea mai poate astepta .
-Ok..eu , ma mut saptamana viitoare..
-Ce?Cum naiba?Unde?
-Am aflat abia aseara.. in Craiova..o sa-mi fie dor de tine , dar nu pot face nimic .
-Unde?Mai spune inca odata , spune ea mirata si deloc suparata.
-In Craiova , zic eu oarecum speriata de reactia sa.
-Stii cand ti-am zis ca sunt indragostita? Era vorba de un baiat din Craiova care face vlog-uri pe Youtube, deci daca o sa te muti acolo , o sa am o sansa sa-l intalnesc .
-Wow , Iza , cate fantezii ai , dar eu nu vreau sa ma mut , o sa fiu departe de tine..
-O sa ne vedem pe Skype , o sa vorbim in fiecare zi , ca si cum as fi acolo , iar daca il intalnesti pe Selly , sa-i ceri un autograf.
-Ma indoiesc ca o sa-l intalnesc , iar daca l-as intalnii , nu l-as cunoaste , habar nu am cum arata:)) , spun eu izbucnind in ras.
-Esti proasta , o sa-ti las un link de la canalul lui de youtube .
Radeam amandoua si imi suna telefonul , era mama , decisesem sa nu-i raspund, dar totusi i-am zis Izei ca ne vedem maine ,deoarece sunt obosita si am nevoie de somn. Ajung acasa si urc direct in camera mea , ma trantesc in pat si ma decid sa dorm , cand aud usa deschizandu-se , iar mama foarte nervoasa imi spune: