#4

1.2K 19 19
                                    

-Cum e la noua scoala, te-ai obisnuit?

-Da, a fost putin cam dificil la inceput, dar acum e mai bine, spun eu zambind.

-Ma bucur ca esti ok, Sofia, e un nume frumos, spune el cu un zambet atat de perfect.

Se ridica, cauta ceva prin dulapuri si imi da o fisa pe care trebuie sa o completez, dupa ce termin el semneza si pune stampila.

-Cam asta a fost tot, iti multumesc ca ai venit.

-Multumesc, pot sa plec acum?

-Sigur, dar daca mai vrei sa ramai nu e nicio problema, spune el razand putin.

Eu il privesc rusinata si incerc sa ma gandesc la ceva, orice, insa nu pot, pur si simplu sunt prea emotionata. 

*-Proasto, te indragostesti?

-CEEE, nu, ai innebunit?

-Te-ai facut nebuna singura, stii, nu ?

-Hai mai lasa-m...*

-Mai esti aici, spune o voce, iar eu tresar.

-Aaa, da, ma scuzati, la revedere, spun grabita, trantesc usa si fug in clasa.

Mai erau vreo 5 minute din ora dupa care trebuia sa megem acasa. Se suna, imi iau ghiozdanul si ma indrept spre usa, dar cineva ma trage de mana, ma intorc si il vad pe Selly.

*Oh, nu, iar asta.

-Mai taci si vezi ca te intreaba ceva idioato!

-Idioa...*

-SOFIAAAA!!!

-Aaa, da, scuze, ma gadeam la ceva.

-Am observat, voiam sa te intreb daca esti sigura ca nu iesi.

Dau din cap in semn negativ si dupa plec spre casa. Mama era in bucatarie, eu o ocolesc si merg in camera mea. Ma gandesc sa-i raspund Izei: "Hei, sunt foarte ocupata, nu am uitat si nu o sa uit de tine, dar acum vreau sa dorm, te iubesc, vorbim, pa."  Iza este o persoana dificila, dar o iubesc mult.  In poza este Iza.

  In poza este Iza

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dupa cateva minute de la mesajul trimis Izei , am adormit. Ma trezesc speriata, ma uit la ceas si vad ca e ora 04:23, merg sa-mi iau un pahar cu apa si o bucata de ciocolata si ma pun din nou in pat. Ma uit la telefon si vad un mesaj: "Hei frumoaso!" , ii trimit inapoi: "Cine esti?" si fara sa mai astept raspunsul ma pun din nou sa dorm, deoarece azi este o zi destul de grea, dau vreo 3 teste si ieri nu prea am avut chef sa invat.

Este dimineta, merg sa fac un dus si merg sa mananc, mama era deja plecata la munca. Ma uit la telefon si vad...



Heeei, scuze ca a durat atat, nu e cine stie ce, dar nu prea am avut timp, sunt bolnava rau. Va pup >.< !!!

P.S: O sa va las jos o poza cu dirigintele :>

S: O sa va las jos o poza cu dirigintele :>

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SellyWhere stories live. Discover now