Ma uit la telefon si vad din nou un mesaj: "Esti sigura ca vrei sa stii cine sunt?"
-Oare cine naiba e?
-Stii...ai putea sa afli proasto:))
-Vrei sa incetezi odata?
-Imi place sa te enervez
-Aha....
Si si sunt intrerupta de sunetul unui mesaj:"Deci vrei sau nu?". Stau cateva minute sa ma gandesc, merg pana la frigider sa-mi caut ceva de mancare, dupa care ii trimit inapoi: "Normal ca vreau sa aflu cine esti!". Era deja 07:20, imi iau rapid ghiozdanul si fug spre autobuz. Dupa cateva minute, primisec iar un mesaj: "As vrea sa ne intalnim, ce zici?". Voiam sa-i raspund, dar Karla sare pe mine si ma pupa, eu speriata de gestul ei, o intreb:
-Cine esti tu si unde e Karla?
-Eu suuunt,dar sunt asa fericita!!!
-Ce s-a intamplat?
-Ghici, spune ea cu o sclipire in ochi.
-Pai..nu stiu, ai invatat pentru azi si asta te face fericita? spun eu incepand sa rad.
-Esti fraiera, nu, nu am invatat, insa m-am impacat cu Marius.
Asta este Marius :3
-Serios?Ma bucur pentru tine , o strang in brate si o pup inapoi.
Dupa vreo 5 minute am ajuns la scoala, a fost o zi destul de naspa, am dat toate testele, am reusit sa copiez putin, insa nu cred ca e de-ajuns. Am fost anuntati ca dirigintele o sa lipseasca cateva zile si ca profesoara de chimie ii tine locul.
-Oh nu, asta ii nebuna rau..
-Tu esti nebuna.
-N-am chef de cearta, lasa-ma..ce constiinta naspa am , stiu, stiu.
E gata si cea mai naspa zi de scoala ,ajung acasa si observ ca am 3 mesaje, 2 erau de la Iza si 1 de la numarul necunoscut, le deschid pe cele de la Iza: "Hei, ce mai faci?" , "Imi dai numarul lui Selly?"...ii raspund putin cam sec,dar chiar nu aveam chef acum: "Nu-l am."
Primesc din nou un mesaj:"Te-ai gandit?", ma uit si la mesajul celalat : "Deci vrei sau nu vrei sa ne vedem?Doar asa poti sa afli cine sunt.:>"
-Ok, ne vedem, unde si cand?
-Pai ce zici de azi pe la 20:15 in parc?
-Ok, ne vedem.
Era ora 18:00 si ma tot gandeam ce sa fac pana la opt, asa ca mi-a venit ideea sa ma uit la un serial.
-Naspa idee.
-Oh, mai taci.
Tot cautam ceva intersant si am vazut "13 reasons why". Incep sa ma uit, pare un serial intersant, observ ca este opt fara 10 si merg sa fac un dus , ma imbrac si la opt fix plec spre parc. Dupa 5 minute de mers (stau aproape de parc), primsec un mesaj: "Uita-te in fata"
Imi ridic privirea si....
Heeei, scuze ca nu am mai postat, dar am chiar n-am mai avut timp.
E un capitol cam scurt si nu e prea reusit, dar sper sa va placa.
Va pup si va iubesc :3 :*
Asta e Karla:3