First

747 54 3
                                    

,,Ahoj lásko!" zakřičel jsem na Yoongiho, který​ stál před mým domem. Ten mě však místo pozdravu políbil, a když jsme se od sebe odtáhli, chytili jsme se za ruce a šli do školy. Chodili jsme hodně brzy, proto jsme vždy museli čekat, až otevřou bránu. Dělali jsme to, protože jsme chtěli mít trochu času jen pro sebe. Potom jsme zamířili do třídy a sedli si spolu. Po chvíli začali přicházet ostatní, včetně skupinky holek, která neustále otravovala Yoongiho, byl to přímo jeho fanklub. A jelikož je Yoongi bisexuál, čekaly na příležitost k pokažení našeho vztahu. Buď mi nadávali nebo mě jen ignorovali, jako bych neexistoval, samozřejmě ale když Gi odešel. Suga se jim vytrhnul a přímo se řítil na záchod. Pousmál jsem se, ale ty harpyje mi úplně zkazily náladu. ,,Proč se směješ, ty imbecile? Nebo víš co? Užívej si chození ze Sugou, stejně tě brzo opustí. Jen se podívej, všichni jsou lepší, hezčí než ty. Chováš se jako malý dítě! Dokonce i támhle s tím tlustým troubou bych randila, než s tebou, ty kokote! Víš, že nejsi o moc hubenější? Koukni se na mě, kolik vůbec vážíš? Se mnou se nemůžeš ani srovnávat! Jsem lepší než ty! Yoongi tě brzo opustí!!" ,,Hej Jae, on beztak jí k snídani dort, k obědu dva a k večeři pět, aby nemusel v noci vyjídat ledničku! Chudák Suga, chodí s ním jen z lítosti!"

Perfect 4U /YoonminCZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat