Totul a inceput la varsta de 15 ani cand am inceput sa fumez, sa beau si cu timpul si sa ma droghez......fiind atat de mica nu prea eram luata in serios dar dupa primul fum ma simteam foarte bine de parca acum imi luam zborul. Primul shot ma dus in lumea miracolelor iar prima marijuana trasa pe nas m-a facut sa ma simt ca o picatura care curgea pe geamul rece. Unii spuneau ca am ajuns un copil needucat care face greseli peste greseli, dar mie nu-mi pasa deoarece tot ce faceam, era din cauza tatalui care ma parasit la varsta de 5 ani.........................
Eu de atunci ma simteam ca o orfana, lasata la mila sorti, si asta doar din cauza tatalui care nu a stiut ca plecare lui este un chin pentru o fata care nu stie ce este viata. A fost greu pana am invatat ce este o viata si ce ar trebuii sa fac sa-mi fie bine. Mi se pare ca la varsta de 13 ani ar fi trebuit sa ma decid daca vreau sa merg pe drumul fericirii sau pe drumul raului, eu fara sa stiu care este drumul pe care oricine ar trebui sa-l urmeze am ales un drum negativ din care a iesit o fata rebela care nu mai avea incredere in nimeni si asta doar din cauza tatalui.
Pe la vreo 17 ani am cunoscut un baiat care era ca mine, rebel si fara griji. La inceput nu-l cunosteam dar pe parcurs ne-am atasat unul de altul si ne-am combinat. Dupa un an de relatie el m-a parasit pentru o curva de 2 bani. La 17 ani am suferit prima data dupa un baiat, atunci aveam cea mai mare nevoie de un parinte care sa ma consoleze dar nu aveam pe nimeni asa ca aveam ganduri cateodata ca traiesc pe degeaba si as vrea sa mor, dar nu o faceam deoarece era ceva in mine care imi spunea ca ar trebuii sa ma schimb si sa las trecutul in urma.......
Asa ca la 18 ani mi-am schimbat viata........... in bine dar la un momentdat iar a aparut ....................................................
VA CONTIUA!!!
CITEȘTI
Visele unei adolescente!
FantasyBuna! Eu sunt Sophy, o adolescenta rebela si neascultatoare dar cu timpul ma voi schimba foarte mult si totul o va lua de la capat. In jurul meu totul se va schimba in bine iar oameni care mi-au facut rau se vor transforma in praf de stele...