Capitolul 3

18 2 0
                                    

Merg si merg si tot merg dar nu gasesc nici-un anunt despre angajare. Nu imi imaginam ca daca nu ai studi nu poti fi angajat. Macar am învățat sa scriu si sa citesc.
Pe cand tot mergeam eu prin centru am vazut un anunt pe care scria: «ANGAJEZ BONA PENTRU O FETITA DE 3 ANI»
Bineînțeles ca nici nu am ma ezitat si a sunat îndată.
La telefon mi-a raspuns o femeie cu un glas dulce si cald.
-Buna ziua, cine este la telefon?
-Buna ziua, ma numesc Sophy si am 18 ani si v-am sunat in legatura cu anunțul publicat de dumneavoastra!
-A da, cand ati putea începe?
-Pai de maine daca este ok!
-Este super, va aștept cu drag.
-Ok, la revedere.
-O zi frumoasa, drăguță.
Si asa s-a sfârșit și apelul. Eram in culmea fericirii si ma gândeam cu ce ma voi îmbrăca pentru ca toate hainele mele erau uzate si urâte.
Am stat 10 minute pe ganduri si m-am decis sa-l sunpe tatal meu pentru ami imprumuta câțiva dolari pentru haine. În timpul apelului ma tot gandeam ca nu a fost bine ca l-am sunat dar prin surprindere chiar m-a ajutat. Dupa o sesiune de cumparaturi de la S&H(Second Hand) sunt mandra ca macar ma voi prezenta in niste haine cat de cat ok.
A doua zi, ma prezint in fata usii ei iar ea ma duce prin camere explicandu-mi ce trebuie sa fac si cum.
Dupa plecarea femeii am inceput sa ma joc cu micuta Rose. Ea este o fetita super energica, frumoasă, talentată etc. Vine si ora mesei, o intreb ce doreste la prânz si imi raspunde ca vrea cartofi prăjiți cu keceap. Din fericirea mea ăsta era singurul fel de mancare care stiam sa-l gătesc.
Dupa un pranz apetisant o duc pe Rose in camera ei pentru a o pune la somn. Ea se pune in pat si adoarme pe loc iar eu ma duc in sufragerie si astept sa vina Matilda(mama micuţei).
Ajunsa acasa Matilda si cu mine purtam o discutie despre mine in care eu îi povestesc cine sunt. Ea pare surprinsa dar si îngrijorată deoarece își dă seama de ce îmi trebuie jobul acesta, dupa ma invita sa stau la ea în casa dar eu refuz deoarece vreau sa fiu independenta. Matilda îmi înțelege alegerea si chiar ma susține. Asa ca eu si cu ea am legat o prietenie.
VA URMA....

NU PREA SCRIU ATAT DE DES
DAR SPER SA VA PLACA😇

Visele unei adolescente!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum