Apa és Kayle?

58 4 0
                                    

Azt hittem ez a nap már nem lehet szörnyűbb,az hogy összevesztem a legjobb barátnőmmel,az hogy a tanárom egy pedofil állat,az hogy nem tudom mivan a családommal......Hazafele menet beugrottam Kayleékhez de nem volt otthon...nem tudtam hova ment vagy hogy mit csinál?Nem értem mi lett vele egyáltalán nem...Amikkor a házunkhoz értem láttam hogy anya elment dolgozni így gondoltam biztos apa is......amikkor beléptem az ajtó furcsa hangokat hallottam az emeletről.......

-Olyan ismerős ez a hang!(mondtam magamba)

Nem vártam tovább szép lassan csöndben felmentem az emeletre,az anyáék szobájából jött a hang,úgy gondoltam ha anya nincs itthon és apa se akkor talán Sofi lehet a szobába?Vagy mégse...ez nem olyan hang mint Sofié....

Nem vártam tovább fogtam magam és benyitottam a szobába....nem akartam elhinni amit láttam egyszerűen nem tudtam.......Apa és Kayle éppen akkor végeztek műveleteket egymáson.....mikkor beléptem egyből abbahagyták és elkezdtek magyarázkodni...

-Emily én..én ezt megtudom magyarázni tényleg...(Kétségbeesett hangon)

-Mit magyarázol meg te cafka,te redvás kurva,pont vele pont vele kellett lefeküdnöd ha na magyarázd na gyerünk.....?!(sírós kiabáló  hangon)

-És te te vagy az apám?Te pedofil állat te el se tudtam volna képzelni ezt rólatok undorítóak vagytok mind a ketten!!!(sírós kiabáló hangon)

-Figyel kicsim mi ezt megtudjuk magyarázni tényleg...mondta apa

-Mit magyarázol ezen?Ezen nem lehet magyarázkodni!!Fogjátok meg magatok,pakoljátok össze minden cuccotokat és tünyetek innen mind a ketten.....Gyerünk!!!

-Nem teheted ezt Emily,nem teheted ezt mi szeretünk téged....

-NEM ÉRDEKEL FOGD MEG MAGAD ÉS APÁMAT ÉS HÚZZATOK A FRANCBA INNEN EL!!!

Összepakolták a cuccaikat és elmentek....szép kis barátnőm van mondhatom..már csak az volt a kérdés...hogy magyarázom meg anyának és Sofinak a történteket....Hát nem tudom..

Egy új élet....Where stories live. Discover now