Prezentarea familie!...💚

101 2 0
                                    

Edward povesteste

Deci nu o inteleg pe Rosalie,daca ea nu a avut sanse sa fie cu mine,dece o uraste asa de mult pe Bella?!
Intr-adevar Rosalie are un corp frumos si este draguta,dar nu am iubit-o asa mult cum o iubesc pe Bella!
Acum dece este asa geloasa,oricum nu mai putem fi impreuna fiindca ea este logodita cu Emmet!!
Off Rosalie,Rosalie!

Carlise era in camera si vorbea cu Esme(sotia lui)

Carlise:
-Edward s-a certat azi cu Rosalie!
Esme:
-Dece?!
Carlise:
-Edward s-a indragostit de un om,si Rosalie este suparata,poate si putin geloasa...dar are si ea dreptate,cum sa se indragosteasca Edward de un om!??
Esme:
-Volturii ne vor omora,trebuie sa il oprim pe Edward, inainte de a se casatorii cu ACEL OM!

La un moment-dat Alice a trecut prin fata usii camerei lui Carlise,a trecut exact can Carlise a zis "Edward s-a indragostit de un om..."

Alice da buzna in camera si o intrerupe pe Esme...!

Alice:
-Am avut o viziune!!
Carlise:
-Spunene Alice ce viziune ai avut!!!
Alice:
-Acel om,o cheama Bella!
Ea v-a fii viitorul Vampirilor jumatate Om jumatate Vampir!
Carlise:
-Cum este posibil ,nu se poate , Vampiri jumatate Om jumatate Vampir se nasc doar daca un Vampir matur se indragosteste de un om de aceeasi varsta!
Alice:
-Exact,Bella are 17 ani,exact ca si Edward!
Esme:
-Este imposibil,nu se poate,nu pot sa cred!!

Twilight o poveste diferita!💚Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum