Intalnirea!💚

222 11 0
                                    

Eu sunt Issabella Marie Swan,am 17 ani si studiez la Liceul din Forcks!

Bella povesteste

Cand am ajuns la liceu eram foarte distanta de toata lumea!
Cand intr-o fractiune de secunda apare un baiat frumos,inalt,cu ochii caprui si par blond!
Am ramas masca cand l-am vazut...se indrepta spre masa mea,sau bine asta credeam eu,cand sa asezat la masa cu cei mai tari copii din liceu:Alice,Rosalie,Jasper si Emmet!
Eram destul de dezamajita,ma tot uitam la el,era asa frumos!💚
Intram in sala de clasa,aveam chimie!
Ma asez langa el,cand ma pun pe scaun el isi pune mana la nas!
La inceput m-am simtit jignita,credeam ca miros ciudat sau ceva...dar cand ma uit la ochii lui erau aurii ca mierea!!

Hei sunt Edward Antony Cullen,am 17 ani si studiez la Liceul Forcks!

Edward povesteste

Eram la liceu cand apare o tipa pe nume Bella...era asa frumoasa ,dar pacat ca era om...
Daca va intrebati de ce zic ca e pacat,pai eu sunt vampir,si in orice secunda as putea sa o omor,sa îi sug sangele,si apoi sa o ard!
Sper ca nu s-a simtit jenata cand am fos in sala de clasa,la ora de chimie,atunci eu mi-am pus mana la nas,ca sa nu îi simt mirosul de sange dulce,care îi curge prin vene!

Daca va place,sa vad susinerea voastra...daca mai vreti un alt capitol!💚💚💚

Twilight o poveste diferita!💚Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum