YENİ YAŞAM...

15 0 0
                                    

..................................Bir süre sonra yeni evimize gelmiştik. Burası gerçekten çok güzeldi. Kocaman bir bahçesi vardı. Ve en sevdiğim tarafı havuz.....Annemle beraber eşyalarımızı eve taşıdığımızda evin içi çoktan döşenmiş olduğunu farkettim. Bir süre sonra

''benim odam neresi?'' diye bir soru yönelttim.

''yukarıda sağdaki ikinci oda'' dedikten sonra birşey söylemeden yukarı çıktım. En azından hava sıcaktı ve havuza girebilcektim..Hemen çantamın içini açtım ve krem rengindeki bikinilerimi giydim. Saçlarımı yukardan dağınık bir ev topuzu yaptım ve güneş gözlüklerimi taktım havlumu alıp evden çıktım. Havuzun kenarında şezlonglar vardı birisinin üstüne oturdum ve uzandım. Evet güneşlenmek için iyi bir gün............................................................... 

''heyy uyann çocuk!! '' diye birisinin bana seslendiğini duydum hafif gözlerimi açtığımda karşımda baya bir taş sarışın bir meteor duruyordu. bir süre baktıktan sonra yavaşca doğrularak

''napıyosun sen ya?? '' diye atarlandım çocuğa. çocuk anlamsız gözlerle bana bakıyodu..

''yeni gelen lanet komşularımız sizmişsiniz annem hoşgeldine geldi size senin annende beni seni almam için gönderdi ama buraya geldiğimde kış uykusuna yatmış bir ayı gibi uyuyodun!! '' diye oda bana atarlandı. Allah allah insanlık hali işt- !O BİRAZ ÖNCE BANA AYIMI DEMİŞTİ!! 

''asıl senisin ayı!! öküzz '' dedim ve çocuğa vurmaya başladım. Ben vurdukça çocuk geri geri gidiyodu. Son vuruşumu yapacakken çocuk dengesini kaybetti ve benden destek almaya çalışırken beraber havuza düştük...........

EVET BEYBİSİLER  HERGÜN BİR BÖLÜM YAZIYORUM UMARIM OKUYUNCA BEĞENİRSİNİZZ... İYİ OKUMALAR

••●SCREAM İN SİLENCE••●(sessizliğin içinde çığlık)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin