Yeni bölüm çok uzun zamandır gelmiyor bunun için özür dilerim ancak sınavlardı okuldu derken yazacak zaman bulamadım. Okuyan ve votelayan herkese çok teşekkürler :) Multimediadaki Buğra. İyi Okumalaarr...
GÖLGELER VE SESSİZLİK
4. BÖLÜM
-BUĞRA-
Zilin çalmasıyla sınıf boşalmaya başladı. Mert’e Derinlere geleceğimi söylemiştim ama o lanet izni nasıl alacaktım. Oflanarak yerimden kalktım. Çantamı alıp sınıftan çıktım. Ezilmemeye dikkate ederek eve doğru yürümeye başladım. O kokmuş otobüse binmek istemediğimden yürüdüm…yürüdüm…yürüdüm…
Telefonuma gelen mesaj sesiyle saçma düşüncelerimi bırakıp mesajı okumaya başladım.
KİMDEN: Annem Buğra gelirken ekmek alır mısın?
İçimden her ne kadar “yoo” yazmak geçse de Derinlere gitmeme hiç izin vermez diyip “Tamam.” Diye mesajı cevapladım.
Bakkala uğrayıp ekmek aldıktan sonra eve doğru yürüdüm. Evin zilini çaldığımda yine o kahrolası “dindiridong” sesini duydum. Anneme bu zili bile kıt olan evi almamasını söylemiştim.
Zili 64263615871587 kere çalmama rağmen kapı açılmayınca çantamdan anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım. Salona girdiğimde annem ağlıyordu. Tam yanına gidip ne olduğunu soracakken “Beni Affet” adlı lanet ağlak diziyi izlediğini fark ettim. Anneme fark ettirmeden odama çıktım. Bir de o lanet diziyi dinleyemezdim.
Kısa bir duşun ardından üzerime bordo pantolonumu ve kot gömleğimi giyip ıslık çalarak merdivenlerden indim. Zaman yalakalık zamanıdır!!!
Annem oturmuş “Beni Affet ”in tekrar bölümlerini izliyordu. Annemin yanına gidip -klasik- yavru ve ıslak köpek karışımı bakışımı atarak “Annee” dedim.
“Ne istediğini biliyorum Buğra beni ‘Beni Afet’imle rahat bırak ve ne halt yersen ye”
Hayatımda ilk kez bu kimin eli kimin cebinde vol.47686147614 diziye şükrederek evden çıktım.
Mert’in verdiği adrese gelince taksiden indim. –Mis gibi (!) otobüsler varken havalı görünmek için bindiğim taksiden- Apartmanlardan oluşan bir siteydi. Tam kapıdan giriyordum ki güvenlik arkamdan seslendi.
“Hey delikanlı, kime bakmıştın?”
“Şey, ben Derinlere gelmiştim”
Adam tek kaşını kaldırarak “Hangi Derin?” diye sordu. Mert sadece sitenin adresini mesaj atmıştı ve ben Derin’in soyadını bilmiyordum. Ne bok yiyecektim şimdi?
“Ya ben soyadını bilmiyorum. Abi bak ben eli yüzü düzgün adamım al beni içeri” diyip az önce anneme attığım köpek bakışını güvenlikçi adama da atmaya başladım. Ama değişen bir şey olmadı.
Aklıma gelen muhteşem bir fikirle Mert’i aradım.
“Alo”
“Mert, Buğra ben, Derinlere geldim de güvenlik beni içeri almıyor bir de sen konuşsan?”
“Tabi”
Telefonu güvenliğe uzattıktan sonra güvenlik
“Hmm”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGELER VE SESSİZLİK
Teen FictionGölgelerin üzerine düşen bir ışık gölgeleri nasıl aydınlatabilir?