Justin <3 # 2

134 2 0
                                    

Justins perspektiv :

" Men vad gör du här ? jag tänkte plinga på ? " Sa jag och jag hörde mig själv säga det ganska mesigt.

" Eh jo jag tänkte att det var bäst såhär " sa hon, men jag visste att det var något fel. Det såg jag tydligt på den minen. 

" Ja då åker vi babe " sa jag och vi satte oss i bilen.

Jag såg att hon kollade lite stelt på mig när vi satte oss i bilen. Jag kunde inte komma på vad som hade hänt, hon hade kanske fått utegångsförbud eller något sånt. Hahah nej såklart hon inte har, jag skrattade lite för mig själv. Men jag hade nog inte skrattade så tyst för misj själv för att Klara kollade konstigt på mig.

Klaras perspektiv :

Jag satt där i bilen utan tak. Mitt hår fladdrade bakåt med vinden och jag kände mig fri. Fri från mamma. Men efter ett tag börja han skratta. Såg jag dum ut?

" Vad är de ? " sa jag.

" Eh va? ehe ne inget. Tänkte bara lite "

aa tänkte bara lite. Just de...

När vi var framme vid festen var alla där från min klass och från den andra. Alla kollade på oss. Jag blev unskefullt glad när jag såg Fanny ( Klassen coolaste och bitchigaste tjej ) stå och gapa åt mig. Justin var min nu.

" Hej, varför är du här med Justin " det var VAnja. hon var avensjuk. Hon hade alltid viljat vara ihop med Justin. 

" Han bjöd ut mig " fnissade jag.

Stackars henne. Hennes avensjuka bubblade upp i hennes ansikte

***

Festen var hel grym. Jag kom hem vid 2 tiden. Jag klättrade snabbt upp frpn fönstret och la mig i sängen. Tur att jag inte bytte om eller något för 5 sekunder efter kom mamma in.

" sover du gumman ? "

Jag lådsades att jag sov. Hoppas inte mamma kom på mig.

Jag Hjärta DigWo Geschichten leben. Entdecke jetzt