32

36 1 0
                                    

Ingat janji aku dulu ?

Dulu aku pernah kata. Kisah kita takkan terhenti. Aku masih berdiri di tempat yang sama. Di mana menanti dengan penuh harapan. Pada orang yang sama.

Harini. Pada ketika ini. Sampai serunya waktu untuk aku tarik janji tersebut. And ya. Untuk pengetahuan kau. Aku pilih pengganti pada mulanya bukan sebab hati aku pilih. cuma sebab nak sakitkan hati kau.

Sebab hati aku. Mata aku sakit bila tgok kau berdating sana sini dgn si p**** tu. Sampai satu masa aku nampak kau berdating pada event "lantai Seni". And ya. Masa yang sesuai untuk aku tunjuk pada kau apa yang kau ada skrg aku ada. Pada asalnya aku dgn dia ni just kawan. Tapi tak sangka dia jatuh hati.

Dan alhamdulillah. Hati aku dan terbuka untuk dia. dia terima aku seadaanya. And thanks sebab tunjukkan jalan kebahagiaan aku ya.

Buat apa pegang pada janji lama right. So sampai sini jelah perkenalan kita.

Aku masih anggap kau kawan selamani. Tapi ini yang aku dapat.

Thanks sebab buang aku mcm sampah buat keberapa kali pun entah lah. Hahaha ingat ayat ni. Sampah pergi mana mana pun tetap sampah kan ?. Thanks jugak sebab anggap aku dah tak wujud.

Pegang ayat ni "hilang kau, hilang lah diri aku"

Semoga bertemu kebahagian manusia. Maaf untuk segala kekurangan sepanjang kita kenal..

aku karang apa yang aku "RASA"Where stories live. Discover now