Κεφαλαιο 7

28 4 6
                                    

Κλειως POV
Νομιζα πως το παρελθον ειναι παρελθον ,πως δε χρειαζεται να απολογηθουμε γι'αυτο.Νομιζα πως ξεχνιεται ετσι απλα...Ναι αυτο νομιζα μεχρι που εμαθα τι σημαινει πραγματικα η λεξη ΕΚΔΙΚΗΣΗ ...αυτη η λεξη.Γιατι οι ανθρωποι πρεπει να ειναι τοσο κακοι και δυσπιστοι??Γιατι ολα φαινονται τοσο ευκολα και ειναι τοσο δυσκολα ??Γιατι οι ανθρωποι δεν εχουν μαθει να δεχονται την αληθεια και να επιστρεφουν στην πραγματηκοτητα.Γιατι να θελουν το παρελθον τους και γιατι να καταδικασουν τους αλλους επειδη δεν εχουν μαθει να δεχονται την αληθεια.Γιατι γαμωτο?Νομιζα πως ο Αλεξης το ειχε ξεχασει αλλα απο οτι φαινεται ΟΧΙ δεν το ειχε!Αχ ρε Αλεξη!Τον φοβαμαι τοσο πολυ αλλα δε θελω να το πω στα παιδια και ειδικα στο Στελιο φοβαμαι πως θα μπλεξει μαζι του!Πως θα κανει τα παντα για να με δει χαρουμενη αλλα για να με δει θα πρεπει...να τον παρει μακρια μου ,πραγμα που ειναι πολυ δυσκολο.
Μπορεις να το προλαβεις αλλα δεν μπορεις να ξεφυγεις
YOU CAN'T HIDE

Σημερα στο σχολειο σκεφτομουν ολα αυτα και τα παιδια ειχαν καταλαβει πως κατι δεν πηγαινε καλα και με ρωτουσαν συνεχεια αλλα εγω τους απαντησα οτι ειμαι ενταξει.Δεν με πιστευαν αλλα τι να εκανα?

Στελιος POV
Δε μου φαινεται καλα σημερα γαμωτο.Τι επαθε?Δεν μπορω να τη βλεπω ετσι.Κατι πρεπει να κανω.Βασικα θα κανω τα ΠΑΝΤΑ για να ειναι χαρουμενη ...Τωρα ομως θυμηθηκα κατι που μου ειχε πει οτι κατι κρυβεται απο πισω και κατι τετοια!!Θα παω στο αστυνομικο τμημα να μαθω...

Τωρα τα καταλαβα ολα για αυτον  τον  Αλεξη .Δε τον φοβαμαι τον μπασταρδο .Θα δει!Τι εκανε στην Κλειω μου ...Δεν την ξαναφηνω απο τα ματια μου !Δε θα της συμβει τιποτα !ΤΙΠΟΤΑ οσο ειμαι μαζι της.Την αγαπαω παρα πολυ και δεν θα την αφησω!Δε θελω να θυμαται αυτον τον μαλακα!Παω να την βρω τωρα

Κλειως POV
Προσπαθω να ηρεμησω μεχρι που ακουω το κουδουνι...
Παναγια μου τι κανεις εσυ εδω?
Σου ελειψα??

**ΑΡΧΊΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ**
Λοιπον μοβ γιου γκαιζζζ😙😍
Και Γράψτε σχολιααα😁😊

You can't hideWhere stories live. Discover now