Κεφαλαιο 31

11 2 0
                                    

Σημερα σηκωθηκαμε αρκετα νωρις για να πε να κανουμε καποιες βολτες με το αυτοκινητο και μετα να παμε στη Βυτινα!Θα φαμε σε ενα εστιατοριο εκει και μετα λογικα θα κανουμε καποιες βολτες εκει γυρω!



***********


Κατσαμε σε ενα πολυ ωραιο εστιατοριο!Ειχε και ωραιο στολισμο και γενικα ωραια ατμοσφαιρα!Τωρα με τα παιδια θα κανουμε λιγες βολτες γιατι η ωρα ειναι 6:15 και κατα τις εφτα θα ξεκινησουμε για να φυγουμε!




Τωρα γυρναμε!Θα παμε στα δωματια μας να αλλαξουμε και θα κατεβουμε στο μπαρ του ξενοδοχειου για κανα ποτακι !Εξαλου τη βολτα αμς την καναμε και τωρα !Ας κατσουμε και λιγο στο ξενοδοχειο!Εχουμε αρκετες ημερες μπροστα αμς για βολτα τωρα που το σκεφτομαι

************

Ο Στελιος με εβλεπε που ημουν σα χαζοτρελοαποκοιμησμενο πραγμα,πληρωσε και με πηρε σε στυλ νυφης!Με ανεβασε στο δωματιο και με πεταξε απαλα στο κρεβατι !!Αρχισε να με φιλαει και το τελευταιο πραγμα που θυμαμαι ειναι να μου λεει καληνυχτα και να με αφηνει να κοιμηθω!



💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤





Σημερα με τα παιδια θα παμε να φαμε καπου εδω γυρω και να ξεκουραστουμε γιατι σημερα εχουμε βραδινη εξοδο σε μπαρρρρρρρ
Λοιπον θα παμε τελικα σε ενα μαγαζι ενα τεταρτο μακρια απο εδω και κατα τις εξι θα γυρισουμε για να ξεκουραστουμε οπως ειπα και πριν!



........




Ενταξει οπως παντα το φαγητο τε λει ο
Και μαντεψ'τε τι πηρα οχι για πιατο μου ...
Φετα ψητη!!!!
Μιαμιιι
Παντα μου αρεσε η φετα ετσι!

Στο μαγαζι

Δαφνη. Παιδια η ωρα ειναι πεντεμιση !δεν πληρωνουμε σιγα σιγα??

Γιω. Ενταξει να του κανουμε νοημα να ερθει!

Σια. Συγνωμμη να σας πληρωσουμε??

Σερ. Φυσικα μισο λεπτακι!
Ειναι 112€

Στελιος. Οριστε

Σερ. Ευχαριστ...

Γιω. Τι κανεις ρε Στελιο τωρα???

Στ. Κυριε μην ακουτε!Κρατηστε τα!

Σερ. Οτι επιθυμειτε!!

Στ ελατε παμε και αλλη φορα θα πληρωσσις εσυ αντε!!!

Γιω. Καλαααα...

Λοιπον φτασαμε στο ξενοδοχειο και πεσαμε για υπνο!
Σηκωθηκαμε κατα τις οκτω ιατι θα βγαιναμε στις δεκα!
Εγω προσωπικα θα αρχιζω να ετοιμαζομαι για να προλαβω!!

You can't hideWhere stories live. Discover now