Sen Üniversite sınavına girmek üzeresin ve EXO'nun tepkileri.
-----------------------------------------------------------
*SUHO*Sen Üniversite sınavı için her gün burnun kanayana kadar 4 sene boyunca çalışmışsındır. Suho ise her zaman yanında idi. Sınava girmeden önce en az senin kadar heycanlıdır. Fakat belli etmemeye çalışarak, cool davranır.
Sınava gireceğin binanın önüne gelmişsinizdir. Ama bir kaç dakika sınava geç kalmışsınızdır.
Görevli seni içeri almamakta ısrarcıdır. Sen o kadar çalışmanın boşa gideceğini düşünerek göz yaşlarını akıtırırsın.-----(sen) - - - - -
Sen=" kahretsin. Bütün bir senem boşa gidiyor... Lanet olsun. "
Artık üzülmeyi bırakmış aynı zamanda sinirlenmişsindir. Görevliye doğru yaklaşıp, avazın çıktığı kadar bağırırsın.
Sen=" HEMEN ŞU KAPIYI AÇ!!! "
görevli ise sadece küçümseyici kahkahalar atmıştır.
Görevli =" ahahaha şu bücüre de bak sen ahahahha"
Görevli sana tehtitle yaklaşır. Ve konuşmasına devam eder.
Görevli=" kapa çeneni bücür. Yoksa ben kapatırım. "
Görevlinin yaptığı imayı anlayıp korkarsın.
---------(sen) - - - - - -
Suho ya baktığında yumruklarını sıkmış ve görevlinin üzerine atlamamak için bekliyordur. Dayanamayarak görevliye yaklaşır. Kuvveti elleri ile görevliyi bir seferde omuzlarından iter. Görevli gözle görülür derecede arkaya yalpalamıştır.
--------(suho) - - - - - -
Sen kavga çıkacağını anlamışsındır ama kavga çıkmasını istemezsin çünkü suhonun kariyeri zedelenebilir. Hemen ortaya atılarak konuşursun.
Sen=" suho sakin ol. Bu adam için fanlarını üzmeye değmez. "
Suho sana dönerek samimice gülümser.
--------( suho) - - - - - -
Suho=" sorun yok bebeğim. Sadece biraz konuşacağız. "
Suho adama ters ters bakıp konuşur.
Suho=" kapıyı açacakmısın yoksa kapıyı satın alırken senide yanında promosyon olarak almalı mıyım? "
Suhonun dediklerine gülmemek için kendini zorlarsın ama ağzından bir kaç kıkırtı çıkmıştır bile.
Senin gülmeni duyan görevli daha da sinirlenir.Görevli=" asla o parayı veremezsin. "
Suho alaycı alaycı güler.
Suho=" bak sen. "
Suho Elini havalıca cebine daldırıp limitsiz kartını çıkarır ve görevlinin gözünün önünde sallar. Görevli ise şok olmuştur. Başını eğip Üniversite binasının kapısını açar.
Sen sevinçle suhoya bakarsın ve ona sarılmadan önce kulağına bir kaç kelime fısıldarsın.
Sen=" seni seviyorum biliorsun değil mi? "
Suho=" biliyorum tatlım. Bende "
Sen sınava girmeden önce sana öpücük atar.
-------(suho) - - - - -
Beğenirseniz lütfen vote vermeyi ve başkalarına da önermeyi unutmayın ^^❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE TEPKİLER VE HAYAL ET
FanfictionBu kitapta ana karakter sizsiniz! Exonun bazı durumlarda size vereceği tepkileri tahmin ederek, layın gamzeleri kadar uçsuz bucaksız bir hayal kuruyoruz. Haydi sende katıl! Hayalller bedava! Mutluluk da! ^-^ Yazar; admin bahar (umutsuz_m_u_t_s_u_z...