Tepkiler-4- SEHUN

856 53 25
                                    

--- sehun
------
En ünlü kuaförlerden biriydin. Reklam çekimi için Exo ile anlaşmıştın. Sehun'un saçları konusunda bu kadar hassas olduğunu nerden bilebilirdin?
----

"Hoşgeldiniz!"

Gülümseyerek stüdyoya gelen EXO'yu selamlamıştın. Onlarda seni selamlamış ve içeriye adımlamışlardı.

"Herkese merhaba, beni kırmayıp buralara kadar geldiğiniz için çok teşekkür ederim. Çok minnettarım, lütfen şöyle geçip biraz dinlenin."

Hemen yanında ki büyük masayı göstermiş ve oturmalarını işaret etmiştin. Hepsi gülümeyerek sandalyelere yerleştiğinde konuşmana devam etmiştin.

" Kahvaltı yapmadığınızı umuyorum. "
Yanında ki asistanına kısa bir işaret verdiğinde kocaman masa tamımıyla lezettli yiyecekler ile dolup taşımıştı. Gülümseyerek masanın tamam olduğuna emin olduğunda üyelere baktın. Hepsi mutlu ve iştahlı gözüküyordu.

Sehun hızla ellerini çırpıp kahkaha atarak bağırdı.

"Hyung~~şunlara bak!"

Kai de sehuna katılmış sevinçle birbirlerine bakıyorlarken, suho utançla onları dürttü ardından da sana dönerek konuştu.

"Gerçekten çok teşekkür ederiz. Bizim için bu kadar zahmete girmeniz o kadar güzel ki."

"Ne demek, sizin için daha çok şey yapabilmek isterdim ama bu kadarını yapabildim"

Tüm Exo hep bir ağızdan teşekkür ettiğinde utançla gülümsedin.

Onlar yemeğe başladığı sırada, sen de yeni saç malzemelerini kontrol etmeye gidecektin ki Sehunun sesi ile duraksadın.

"Siz yemeyecek misiniz?"

Arkanı dönüp gülümseyerek yanıt verdin.

"Lütfen siz yemeye devam edin. Bende saçlarınızın zarar görmemesi için tekrardan malzemeleri kontrol edeyim."

Asistanın da bıkkınlıkla sana doğru konuşmuştu.

"Ama bu 20. Kez kontrol edişin unni."

Olsun demek için konuşacaktın ki sehun masadan kalkıp senin yanına gelmişti. Kolunu omzuna atarak seni masaya doğru ilerletmiş ve gülümseyerek konuşmuştu.

" Lütfen siz de eşlik edin."

"tamam öyleyse."

Masaya oturup, bir kaç bir şey atıştırmaya karar vermiştin. Tüm exo üyeleri her biri tabağına ayrı şeyden koyup yemenizi tafsiye ediyordu. Bu duruma koca bir kahkaha attığında, koca tabağı nasıl bitireceğini bilmiyordun.

Sohbet ederek yemek yerken, bakışların sehun ve kris de takıldı. Kris bir muz yerken, sehun ona aegyo yapmaya başlamıştı.

"Hyunggg~~"

Kris sehuna sordu.

"Ne var sehun?"

Sehun yanıt vermeden krisin elinde ki muzu ısırdığında kahkaha atmaya başlamıştın.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
EXO İLE TEPKİLER VE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin