''AYAĞINA DİKKAT ET FAİTH''
Kaygan zeminde bir türlü yapamadığım hareketleri yapmaya çalışıyordum.Buradaki tek sorun benim sokak dansıçısı olmammış gibi davranmaları sinirime fazlasıyla dokunmaya başlamıştı.Neymiş efendim bale daha çok kızlara göreymiş.ÇOK SAÇMA.Balerinlerin -sanırım isimleri buydu- tek yaptıkları kendi etrafında dönüp kollarını yukarıya kaldırmaları.Müzik ve danstan anladıkları yok.Sonra biz sanatla ilgileniyoruz diye ortalıkta dolaşıyorlar.Ya herşeyi geçtim bir erkeğin tayt giymesi nedir abi?
Brooklyn'i dinlemeyi bırakıp şu bale midir nedir onun müziğini kapatıp bizim meşhur şarkımız beauty and a beat'ı açtım.Ve her zamanki kareografimizi yapmaya başladım.Hemen yüzünüzü ekşitmeyin Justin bieber sevmem ama bu şarkısı tam bana göre.
Hareketleri yaptığımda Brooklyn bana iğrenircesine bakıyordu.Nasıl olsa o da bir balerindi.Sanattan anlamaması normal.
Çok az bir süre sonra Jazmyn,Harry,Destiny ve Ashley'de geldi ve bana eşlik etmeye başladılar.Nedense bütün danslarda Harry'le ayrı yakınlığımız vardı.Nedenini gerçekten bilmiyorum.Bu danstada Nicki Minaj'ın söylediği yerlerde sadece ikimiz yakınlaşıp dans ediyorduk.Sonra diğerleride geliyordu.Ama şunu itiraf etmeliyim o çok ama çok çekici.
Şarkı bittiğinde Harry'nin kolları arasındaydım.İkimizde sadece birbirimizin gözlerine bakıyorduk.Brook'un alkış sesiyle kendime geldim.Harry beni yavaşça kaldırdı.Brook'a baktım ne der gibi.
''Tek kelimeyle berbattınız..O hareketler...ıyy...Faith sana hala anlatamıyorum biliyorum ama sokak dansı bir sanat değildir.Eğer sanatla uğraşıp kendini kız gibi hissetmek istersen bale her zaman burda.Bu saçma hareketler adı üstünde SAÇ-MA'' dedi yüzünü ekşiterek.Terimi sildiğim havluyu bir kenare fırlattım.
''O senin saçma dediğin hareketler varya Brook.Biz onlarla tam tamına 20 tane ödül aldık.Sadece 1 kere 2. olduk.Hemde tam 3 senede.Ama size baktığımda tam bir hiç görüyorum anladın mı? Kaç senedir var bu kulüp 10? 15? ama ödülleriniz'' dedim rafta duran kupaları göstererek.'' sadece 2 tane hemde birisi 3.lük''
Brooklyn ne diyeceğini şaşırmışcasına bana bakıyordu.Sinirle onu kapının önünden ittirip salondan çıktım.Şu balerinler bazen çok fazla oluyorlar.Kendilerini birşey sanıyorlar.
Boş ve sessiz sokakta yürümeye başladım.Sokakta sadece yağmurdan dolayı yere düşen su damlalarının sesleri geliyordu.Bu çok rahatlatıcıydı.
Faith Evigan.19 yaşında hayatını tamamen dansa adamış genç bir kızım ben.Aşkı daha hiç tatmadım.Tatmakta istemem zaten.Bale yada diğer dans türlerinden nefret eden sadece Sokak dansına aşık olan insanım ben...Hiç bir şeyden hiç kimseden korkmam.Fareymiş yılanmış benim için bir hiç.Herkes bana çok cesaretli olduğumu söyler ama onlara inanmayın.Çok cesaretli değilimdir sadece insanlar onların korktukları şeylerden korkmadığım için beni korkusuz görüyorlar.Ama şu hayattaki tek korkum aşık olmak benim.Özelliklede harrye...Gözlerinin yeşilinde kayboluyorum her baktığımda.Hiç yolumu bulamayacakmışım gibi geliyor ama o beni tutup yine ordan çıkarmayı başarıyor.Söylemeyi unuttum.Benim hayatımı o kurtardı.2 sene önce evimde büyük bir yangın çıktı ve ben odamda kilitli kalmıştım.Harry ise kendini hiç düşünmeden ateşe atlayıp beni kurtardı.
''Faith!'' Harry'nin beni kendisine daha çok çeken sesiyle kendime geldim.Arkamı döndüğümde fazlasıyla yorulmuşa benziyordu.
''sen iyi misin harry?'' yanına yaklaşıp elimi omzuna koydum.
''Evet sadece her zaman ki gibi peşinden koştum'' Yine o çarpık gülümsemesini yüzüne yerleştirmişti.Sırıttım.
''Dinlenmelisin'' dedim elimi eline kenetleyip onu banka ittirdim.Benim ittirmemle oturmuştu.Bu arada ellerimizi merak ediyosanız sadece arkadaşça bir tutuşmaydı.Her zaman yapardık bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK DANSI
Fanfiction''Herneyse başka fikri olan'' diye geçiştirdi Harry.Gözlerinin yeşilinde kaybolduğum çocuk.Aşık mıyım? Belki.Seviyor muyum? Kesinlikle hayır.Çünkü aşık olmakla sevmenin arasında dağlar kadar fark olduğunu biliyorum.O yanımdayken çoğu zaman görmezden...