Bir kenara oturup çocuklarla kabul edilmemizi kutluyorduk.Tabii biz kabul edildiğimiz için doğal olarak şu balerin midir nedir onlarda kabul edilmişti.Onlar olduğu için kaybetme şansımız çok büyüktü.Sonuçta sokak dansçılarının hazırladığı bir yarışma ve balerinleri çok sevmedikleri kesin.Ama o yarışmaya kabul edilmek bile dünyanın en zor işi olduğuna yemin edebilirim.Çünkü dünyada ki en bilindik ve en zor yarışmalardan biri.Bütün ünlüler,profesyöneller (yazamadığım gerçeği -_- ) bu yarışmaya aylar öncesinden hazırlanırlar ve herkes bu yarışmayı kazanabilmek için canını verir.Ama biz bugünden sonra canımızdan daha fazlasını vereceğiz!
''O zaman şimdiden çalışmaya başlayalım.'' diye ortaya atıldı Destiny.''Bir sorunumuz daha var millet'' Hiç kimsenin aklına şu balerinler gelmiyordu.Çünkü gerçekten dansları berbat.''Şu balerinler..'' diye ekledim.Herkesin bir anda yüzü düştü.Haklılar.Kim onları yanlarında dans etmek için ister ki?Jazmyn hüzüntülü bir ses tonuyla ve fısıldayarak ''Mecbur muyuz'' diye sordu.''İlk başta kabul ettik ve hepimizin imzaları var.Yani kısaca mecburuz Jazmyn'' Harry'nin mantıklı açıklamasından sonra hepimiz oflayarak ayağa kalktık.Cidden niye ilk başta ortak olmayı kabul ettik?
Balerinler falan gelmeye başladığında biz kareografiyi çoktan hazırlamıştık.Eğer onlarda kabul ederse-ki etmeme gibi bir şansları yok- ilk başta onlar girip şu güzel (!) danslarını yapacaklar sonra biz giricez ve en azından sonu mükemmel olacak.Harry kareografiyi falan anlatırken sırayla bütün kbalerin ve baletlerin suratlarına bakıyordum.Hepsi yüzünü ekşitip daha mantıklı bir fikir bulma çabalarındaydı.Ama sözleşmede ki kural 1. Yarışmayı biz kazandığımız için dediklerimize uymak zorundalar.
Onlar yaptıkları saçma hareketleri düzene sokmaya çalışırken bizde sahneye nasıl çıkılacağını ve sürpriz olarak ne yapacağımı kararlaştırmaya çalışıyorduk.''Bence dünyanın en yetenekli dansçısını bulmalıyız'' diye fikir sundu Destiny.Harry'nin konuşmaya başlamasıyla ona döndüm.''Zaten dünyanın en yetenekli dansçısını orada seçecekler Des.Ama geçen sene ki birinciyi bulup ikna edebiliriz.'' İlk cümlesinde haklıydı ama ikincisinde öyle olmadığı kesin.''Birincisi boş hayallere kurup kendinizi kaptırmayın.Ona bu teklifi sunduğumuzda ne kadar çok para isteyeceğinden haberiniz var mı? İkincisi bir önceki senede ilk üçe giren her ne olursa olsun uzun bir süre yarışamıyor.''diye uyardım onları.''Milyon dolarlar isteyebilir''
Harry'nin gözlerinde ki hayal kırıklığını görünce içim acıdı.Ne biliyim ben onu hep mutlu görmek isterken onu hayal kırıklığına uğratmak...Sanki herşey benim hatammış gibi geliyordu.Onu üzmek,hayal kırıklığına uğratmak ama elimde değildi ki.
''Herneyse başka fikri olan'' diye geçiştirdi Harry.Gözlerinin yeşilinde kaybolduğum çocuk.Aşık mıyım? Belki.Seviyor muyum? Kesinlikle hayır.Çünkü aşık olmakla sevmenin arasında dağlar kadar fark olduğunu biliyorum.O yanımdayken çoğu zaman görmezden geliyorum bu duyguyu ama o yanımda değilken gözlerim sürekli onu arıyor.Biliyorum o sadece arkadaşlık duyguları besliyor içinde ama ben öyle değilim.Aşığım sanırsam.Annem 'Aşık olduğun birini görünce kalbin hızlı hızlı atar,karnına ağrı girer,konuşamazsın' derdi.Ben bu olayı sadece Harry'de yaşıyorum.Bana her dokunduğunda içimde garip birşeyler oluyor,nefes alamıyorum.Ama onun bakışlarından sadece arkadaş olduğumuzun gerçeğine dönüyorum.
''Hey Faith! Yüzümde birşey mi var!?'' Harry'nin mükemmel ses tonuyla kendime geldim.Ona bakarak dalmıştım.Lanet olsun!''H hayır birşey yok..'' diye fısıldadım.Umarım duymuştur.''Harry'e bakarak mı?'' sorusunun karşısında Jazmny'e sertçe baktım ve sustu.İçimde yaşadıklarımı kimsenin bilmemesi gerekiyordu.Bir süre sonra unuturdum zaten.
Balerinlerden biri yanımıza gelip''Biz hazırız'' dedi.Hadi ama.''Bu kadar çabuk mu? Tanrım insanlar o yarışmayı kazanabilmek için ne kadar çalışıyor haberiniz var mı? Siz gelmiş bana 2 saatte hazırız diyorsunuz.Tamam kısa bir süre sahnede kalıcak olabilirsiniz ama o gösteri mükemmel olmak zorunda anladınız mı?!'' Balerin bıkkınlıkla tamam anlamında başını salladı.''İyi o zaman git ve çalışın!'' Bütün sinirimi balerinin üstüne boşaltmıştım.Benim suçum değil.O daracık taytları,fırfır etekleri beni deli ediyor.
Hihihihi ^_^ Yine phen bu hikayeye sınır koymayı planlamıyorum ne zaman ilham gelirse o zaman yazıcam :3 o değilde Clumsy'e bir el atın be ilk zaynli hikayem ve tutmaz diye çok korkuyorum.Hadi yeni bölümler ellerinizden öper :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK DANSI
Fanfiction''Herneyse başka fikri olan'' diye geçiştirdi Harry.Gözlerinin yeşilinde kaybolduğum çocuk.Aşık mıyım? Belki.Seviyor muyum? Kesinlikle hayır.Çünkü aşık olmakla sevmenin arasında dağlar kadar fark olduğunu biliyorum.O yanımdayken çoğu zaman görmezden...