Izgasila sam svetlo i legla u krevet prepravila sam se da spavam.
Napokon nekolku minuta ustala i proverila Lisa dali spava.
Da se osigurim da je zaspala izovarala sam nekoliko puta nejzino ima.
Kada sam videla deka ne mi vraca popoleka izasla sam od sobu i slegov u kojno.
Nisam mogla da zaspim pored onoga sta sam uradila stegalo me je srce .
Napravila sam caj I izasla sam na terasu da uzmem vazduh malo.
Sela sam na stolcicu caj sam ga stavila na sto uzela sam uste eden stol za da gi ispruzim nozete.
Potprela sam glavu na stolcicu I gledala vo nebu.
Prelepa je ova noc neboto je bilo polno dzvezde I polna mesecina sta ga ocveluje celo nebo.
Gledala sam tako nekolku minuta i zaspala sam.....
Vec je jutro probudilo me je oblican miris koj se sirio niz celu kucu.
Polako sam otvorila oce htela sam da ustanem ali imala sam bol u vrat i kicmu.
Edvaj sam go mrdela vratot.
Istriela sam ga malo da mi se opusti.
Cula sam cekore kako neko koraci prema mene nisam mogla da se zavratim od jaki bol od vratot."Hej bludnice pa ti si se razbudila vac,a ja sam htela da te rabudim hajde ustani spremila sam odlican pojadok."
"Dobro sada cu da ustane.Ako hoces pomozi mi da ustanem ukocila sam se ovde na stol dok sam spavala imam jak bol u vrat I na kicmu."
"U redu u redu samo nemoj da pravis takav izraz lica ide mi preko zivce."
"Edinsvena moja drugarica volim te najvise."
"Nemoj da se galis tako volim te neznam sta"
Napravila sam tuzan izraz lica i pogledala sam u njoj.
"Okay okay i ja tebe bludnice".
Pomogla mi da ustanem usli smo unutra u drepezarju i seli da doruckuvamu.
" Lisa pojadokot izgleda prekradno,
Znaci i za ovoga te biva a ja sam mislela da ne znas da kuvas."Bezobraznica si znas Mina kazi hfala i za ovoga.
"Pa nemoj da se lutis salim se."
"Posle pojadokot pravo ke odis u bolicu?"
"Prvin da se obucim pa potoa ke idem. Mozda Jungkook sada je po dobar sta mislis.
" Naravno deke e, ali Yoongi otide sinoc kada bese onisvestena kaj Jungkookoviot otac da mu isprice za sve.Sigorno sada on je u bolnicu so Yoongi.Mislim deka nije bas dobru ideju da odis danas u bolnicu se moze da se desiti.
"Ja ide danas u bomnicu sta ce se desiti neka se desi nije mi briga. Ja samo zelim da budem pokraja Jungkook dosta vise...."
"Dobro i ja cu doci danas u bolnicu ne mogu da te ostavim tamo sama sa njim.Nemoj nista da uradis ako nesto ti kaze negoviot otac"
"Okay ne brini sta cu ja bes tebe ovde srecna sam sta sam te opoznala".
" I ja Mina."
"Hajde ustani trebamo da se obucimu.
Kada ce se vratim vecer u koci ke soberem ovo.""Dobro"
Otisli smo u moju sobu obukli smo se izasli iz kuce i krenuli kad bolnocu.Imali smo mnogo vremena zato smo krenuli peski.
Kada smo stigli u polnicu usli smo u lift da ne se kacuvamo niz stepenice.
Kada smo stogli na sprat izasli smo od lift i krenuli prema jungkookovu sobu gde lezi
Nigo nije bio u hodnik voznemirila sam se istrcala sam do negovu sobu poglenula sam niz stalo bio je prazan krevet pocela sam da se tresi pocelo je suze sami da mi tecaju niz obrazi pala sam na kolena I pocela jace da placem.Lisa je dotcala da vidi sta se desilo."Sta ja bilo Mina?"
"J-j-j-jungkook nije u sobu nesto mu se desila." Edvaj sam idovarala recenicu.