Otisli smo u kancelariju Na doktor tropnali smo Na vratu I usli unutra.
-Yoongi: Dobar den dosli smo da vas pitamo za Jeon Jungkook.
-Doktor: Sedite Gospodin Jungkook je na intizivnu negu zasieli smo rank.
-Mina: Dali je se u redu so njega?
-Doktor: Za sada da ali ke cekamo da se osvestiti dobio je jak udarac po glavu.Mozda I so nedele meseci nece se osvestuti samo ni preostaje da cekamo.Izgubi je previse krv treba da nacete krvo daritela. Odite kad sestru da VA's broveri krv dali so se sovpaga.
-Yoongi:Hfala vam.
Izasli smo od kaj doktor pocela Sam da placem.
Sve je moja krivica da nisam ga gurnula saga ke bese sve u redu.-Yoongi: Kako si mogla to da uradis Mina sta ce no sada kako ke mu kazem na njegav otac ima slabo srce.
-Mina: Nisam htela toa da se sluci ne me ostavao na miru rekla sam mu da prestane on nije hteo pa Sam ga gurnula noga mu se liznula I pao je na ivirici zida.
-Lisa:Smirise Mina nemoj da places on ke bide u redu ke se razbudi.Hajde sedi mala bleda si.
-Mina:Nemogu da se smiris dok je Jungkook o toj sostojbi poreb mene.
Odjedno mi se stimno pred oce izgubila sam ramnotecu I pala sam na pod.
-Lisa: Yoongi Mina!! Povikaj sesrtu pozuri.
Dosla je sestra Yoongi je digao njoj i ja odvedovme u jednu sopu. I stavia infuziju.
-Sestra: Neka ostane jedano od vas dvoje so njoj da he pravite guzva.
-Lisa: Ostacu ja so njoj Yoongi ti izagi napole.
-Yoongi: U redu ja cu otideti kak otac na Jungkook da mu kazem za ovo. Ako zatreba nesto pobaraj men Lisa.
Poljubio sam njoj u obraz I izasao.Gledula sam ga tako zacudeno nisam se ni pomrdnela.
Kako je moguce ovo Yoongi me je boljubio u obras ne mi se veruje.
Razmisluvajki o ovo sta se slucilo I sta ke se sluci so Jungkook sam zaspala.
Posle jednan casa sam se rabudika kada nisam vidila Mina u krevet fatilo me je panika.Nabrzina sam istrcela iz sobu zvonela sam ali nije dizela.
Niz glavu svasta mi je prolazilo kada sam stgnala pred intizivnu negu gde je bio Jungkook kada sam je videla da je tamo olesnio mi.Gkedala ga zagrizeno so suze u oci.-Lisa: Mina zasto nisi mi rekla gde ke ides preplasila si me sekakve misli su mi pominuvali.
-Mina: Nisam htela da te razbudujem omorila si se od ovih slocuvanja.
-Lisa:Hajde da te odvedem kuci bleda si.
-Mina:Nemogu kuci kada je Jungkook u vakvu sostojbu ti ako hoces odi si.
-Lisa: Hajde Mina ke docimo sutra povtorno treva ti odmora I tvoju majku ke se zagrizati za tebe.
-Mina: U redu.
Bacila sam posleden pogled kon Jungkook I izasli smo od bolnici.
Lisa me je odvela kuci za creco sto mama je spava nije me je videla takvu.Pa ke pocne da mi postavljuje prazanja.Otisli smo u moju sobu Lisa mi je pomozila da odeme do kupatila zatvorila je vratu.(Lisa)
Javila sam na moju mamu da ne bude zagrizena za mene.
_________________________________________Hej mama.
Hej dusa gde si.
Kad Mina ovu noc kad noj ke budim imala je losog Dan kada ke si dodzem kuci ispricacu ti.
Dobro sura ke dodze tvoj brata od Busan ke ponel nekog so njega.
U kolku ke dodze.
Nakaj 21 casot nemoj da docnes.
U redu mama necu.
_________________________________________
Izasla je Mina od kupati legnuli smo zaedno u krevet.-Lisa: Mina sute Nemogu da dodzem u bolnicu jer dolazi Jackson od Busan so nekoga. Bas sam lubopitna koje to.
-Mina: to je lepo Lisa.Hajde da spavamo sutre nas ne ceka tezok dana.