Seugri bir haftada Jiyong a bilmesi gereken her şeyi ögretmisti.Bol bol antrenman yapmislardi.Ve Jiyong nedense kendini daha guclu hissediyordu.Bu 1 haftada ayrica Daesung da kendine gelmisti.Jiyong onun bir ihtiyaci olunca hemen yaninda bitiyor,ona yardimci oluyordu.Vurulma olayinin disinda cetede en iyi anlastigi o olmustu.Daesung etrafta kosturup duran Jiyonga bakip nedensizce mutlu oluyordu.Onun Teddy e olan benzerligini Daesung da fark etmişti.
Jiyongun pisman oldugu her halinden belli oluyordu.TOP Jiyong un Daesung a olan yardimlarini fark etmisti ve ikisinin 1 haftada gelişen iliskisini kiskanmadan edemiyordu.
Cuma günü Jiyong uyandiginda saate bakti ve kalkmasi gerektigini fark edince ayaklarini kenardan sarkitip yavasca dogruldu.Soguk bir dus almak uyanmasi icin iyi olurdu.Banyoya yoneldi ve soguk suyu acip ustundekileri cikardi.Suyun altina girdiginde bir sure titredi ancak alismasi uzun surmedi.1 hafta once yasananlar aklina geldiginde kollarini kaldirip bileklerine bakti.Kendini ilk defa kestigi o gunu hatirladi.Jiyong hizli adimlarla eve geldiginde kapiyi yavasca acti.Kimseyi uyandirmak istemiyordu.Salonun yanindan gecerken adamin tekli koltukta uyuyakaldigini fark etti.Annesi buyuk olasilikla balkondaki koltukta yatiyordu.Jiyong seri ama sessiz adimlarla odasina gelip kapiyi kapatti ve arkasina masayi cekti.Ceketinin cebinden aldigi jiletleri cikardiginda odanin kosesine gitti ve basini dizlerine dayayip nefes almaya calisti.Artik yorulmustu.Jileti sag elinde tuttu ve sol bilegine yatay ince bir cizik atti.Jiletin verdigi aci yerini kucuk kan damlaciklarina biraktiginda Jiyong gulumsemeden edemedi.Bir kesik daha atti ve bir tane daha.Aglamaya baslayana kadar koluna cizikler atti.Hayatindan nefret ediyordu.Bu kadar gucsuz oldugu icin kendinden nefret ediyordu.Icerdeki o picten nefret ediyordu.Ona inanmadigi icin annesinden nefret ediyordu.Titreyen elleriyle jileti masasinin ustune biraktiginda ayaga kalkti ve kendini yataga atip ortuyu ustune cekti.
Biri dusakabinin camina vurana kadar suyun altinda basini duvara dayamis bir sekilde durdugunun farkinda degildi.Suyu kapatti ve dusakabinin ustunden kendine uzatilan havluyu alip beline sardi.Dusakabinin kapagini actigindaq Seungriyi onu beklerken gordu.
"Ne kadar suredir dusta olduguna dair fikrin var mi?"Dus alma suresiyle alakali bir kural mi vardi?
"Senin icin endislendim Jiyong.Bir daha lutfen bu kadar uzun sure kendi basina bi yerde kalma."
Ah,doğru.Kendini öldürmesinden korkuyordu.Seungri neden bunu önemsiyordu ki?Acaba digerlerine bundan bahsetmiş miydi?
"Bir şeyler hazırladım.Daha sonra dışarı çıkçaz,yapmamiz gereken şeyler var."
Jiyong onu basiyla onayladiginda Seungri bakislarini ondan ayirip odadan cikti.Jiyong da yatagin uzerine kendisi icin konulmus kiyafetleri giymeye basladi.***
Seungri asagi kata indiginde hizli adimlarla mutfaga yoneldi ve kahveyi bardaklara doldurup masadaki yerini aldi.Nasil hareket etmesi gerektigini bilmiyordu.Ozellikle de Jiyong un yaninda.Bugun disari ciktiklarinda ondan kendisine tum olaylari anlatmasini isteyecekti.Aslinda bu gerekli bir sey degildi ancak Seungri tum yasananlari bilmek istiyordu.Merdivendeki sesleri duydugunda basini kaldirdi ve karsisindan gelen adama bakti.Onun icin biraktigi siyah pantalon tam dusundugu gibi bacaklarini sarmisti.ustundeki tisort ise sacindan akan damlalarla islanmisti.Seungri bakislarini hizla baska bir tarafa cevirdiginde Jiyong tam karsisindaki sandalyeye oturdu.
"Digerleri nerde?"Ilk konusanin o olmasi Seungri yi rahatlatmisti.
"TOP ve Daesung hastaneye gittiler.Youngbae ise sevgilisiyle bulusacakmis."
Jiyong basini onaylarcasina sallayip tekrar konusmaya basladi.
"Normal bir hastaneye gitmeniz biraz tehlikeli degil mi?Yani tanınmanız-?""Hastane ozel bir hastane ve doktor tamamen bizim ceteye calisiyor.TOP hicbir masraftan kacinmaz.Konu özellikle de Deasung oldugunda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSER
FanfictionJiyong tekrar duvardaki eski yerine gitti ve aglamaya devam etti.10 yasindaki bedeni yasadiklarini kaldiramiyordu.Her yeri morluk icindeydi ve annesi bunu parkta oynarken yaptigini zannediyordu.Cunku adam oyle inandiriyordu. Pijamalarinin kollariyla...