"Asley es Andrew tatott szajjal neztek ram,en pedig csak mosolyogtam..."
-MINDENKI ALLJON SORBA-uvoltotte Andrew.
-IGENIS URAM-kiabaltuk egyszerre a tobbiekkel
Ahogy beertunk a taborba,teljesen mas volt mint ahogy elkepzeltem. Nagyon szep hely volt,arra hasonlitanam mint eeeeeegy panel lakas de nem az a regi tipusu hanem ez a nagyon modern.Az udvart kikepzo palyak vettek korul es nagyjabol sikerult felmernem a futopalyat is kb 3km lehetett ha nem tobb🤔
Ahogy beertunk mindenkinek leesett az alla egyszeruen csodalatos volt.Az eloterbe marvany jarolap diszelgett majd csiga lepcso vitt fel az emeletekre.Egyszeruen csodalatos.
Andrew megmutatta a szobankat.Minden szobaba 4 agy van,lanyok lanyokkal,fiuk fiukkal.(mint amikor ket napos kirandulasra mentek a suliba csak ez kicsit tovabb pontosabban 4 evig).Magamba elmondtam egy imat hogy ne Asley-el legyen kozos szobank,es ezek szerint isten meghallgatott... Sarah,Zora,En,Riley(ejtsd:Szarah,Zora,Sziara,Rájli) Igazabol meg nem volt idom megismerni oket, de ahogy eszre vettem elegge felnek tolem.Pedig nem csinaltam semmit😅
-Sziasztok-koszontem a csajoknak (kivetetelesen kedvesen) es lehuppantam egy nekem szimpi agyra.
-Szia-koszont Zora viszont a tobbiek csak ketsegbeesetten neztek ram.
-Nyugalom,eskuszom nem olok meg senkit álmában,nem borotvalom le a fejeteket mikozben alszotok.-nevettem fel. Mire csak egy felszabadult sohajt kaptam....
Epp kipakoltam a cuccaimat(szinte az egesz szobamat elhoztam magammal😅) Es egy oriasi csattanara lettem figyelmes.A szobaba senki sem volt rajtam kivul,ezert csodalkoztam hogy ki a szar lehet ez. Ahogy meglattam ot egybol vettem egy kilencven fokos fordulatot. Andrew allt az ajtoban felmesztelenul egy szal torolkozoben,es pont akkor esett le rola amikor raneztem...NEMVOLTEGOO AAAA NEM.
Bambulasombol egy meleg kez zokkentett ki. Reflexbol megfogtam a kezét es a hatahoz huztam ,amolyan csirkeszarny fogas félesegbe.Andrew volt az, gyorsan elengedtem majd 6 kikerekedett szempart talaltam magam elott (addigra megerkezett Zora es Asley aki nemtudom mit keresett a szobamba de mindegy is igazabol...)
Andrew csak mosolygott es kizarta a ket lanyt a szobabol,kozelebb jott hozzam eees......Sziasztoook bocsi hogy csak felig fejezem be de kell egy kis izgalom is bele,azt szeretnem mondani hogy a szereplo nevez megvaltoztattam mert folyton elfelejtettem😅 igy Chiara Klein lett...
irta:Sunshine
YOU ARE READING
Katona vagyok es?
Teen FictionÉrezted már ugy,hogy mindenki ellened van?Vagy,hogy mindenki eltol magatol? Sarah Klein egy 14 éves lány aki pont átéli mind ezt az óriasi "problémát". Egy hirtelen jött ötletből katona lesz...