Andrew meg akart csokolni,en viszont eltoltam , akarmennyire is vagytam ra nem lehetett... tudtam mi forog kockan es akarmennyire is bevallalos vagyok ezt nem lehet megtenni.
Es, hogy miert nem? Azert mert mindkettonket kicsapnak.Es en pedig nem kockaztatok, mivel imadok itt lenni.
Andrew szemszoge:
Meg akartam csokolni, egyszeruen annyira vagytam ra.Voltak mar kis incidensek lanyokkal(😏) a taborban.
Viszont irantuk nem ereztem ilyen vozalmat.Olyan mint egy magnes....o a negativ oldal en pedig a pozitiv.
Chiara eltolt magatol....Lehet, hogy o nem igy erez?....Vagy lehet mas all a dologban...O baszkiii...tenyleg🤦🏼♂️Ha megcsokolom vagy netan lefekszek vele akkor kicsapnak...Na de varjunk csak...Engem nem is csaphatnak ki, hiszen az apam a tabor igazgatoja...De ha engem sem akkor ot sem.Nem fogom hagyni hogy mase legyen...O csak az enyem nem osztozkodom.
Viszont most egy kicsit megszivatom az edzesen.(😂)
Chiara szemszoge
Andrew sunyin elmosolyodott, eleg hulyen nezhettem ra mert elkezdett magyarazkodni.
-Ohm.......Ize...Ohm...tudod nekem most mennem kell...-hebegett majd kiszaguldott a szobambol
-Gyors menet volt-mondta rohogve Riley
-Nem tortent semmi komoly-kacsintottam Rileyra es kiviharoztam a szobabol ugyanis el kellett mennem a ruhaimert es a dogcedulamert (a kacsintas mar a vedjegyemé valt ;)
Megkaptam a ruhaimat,majd gyorsan felvettem mivel 10 perc es kezdodik az edzes.
Tudooom, hogy nagyon rovid lett.Bocsiii holnap esku hozok meg egy reszt 😘
YOU ARE READING
Katona vagyok es?
Teen FictionÉrezted már ugy,hogy mindenki ellened van?Vagy,hogy mindenki eltol magatol? Sarah Klein egy 14 éves lány aki pont átéli mind ezt az óriasi "problémát". Egy hirtelen jött ötletből katona lesz...