Предварително направени корици, в които ще мога да сменя само заглавието и, разбира се, името на автора.
Също - мога да добавя и стикер/ и и цитат/и (за тях питайте допълнително при поръчката)
Ако нещо друго от корицата подлежи на промяна - ще го напиша в главата към корицата.
❤️❤️❤️
ПРАВИЛА:
1. За да поръчате - коментирайте под главата с корицата, която желаете.
2. След като поръчате корицата, разполагате със срок от един месец да публикувате историята. ‼️Този срок, може да бъде променен с точна дата (или поне месец), на която ще пуснете историята. Датата, разбира се, ми се съобщава на лично или като коментар под желаната от вас корица.
Ако не изпълните срока - корицата отново ще бъде пусната като свободна.
Склонна съм да дам отсрочка, стига да помолите‼️3. Използвайте корицата за поне 4 седмици (28 дни)
4. Ако решите да разпубликувате/ изтриете историята си, която е с корица, поръчана оттук, корицата отново ще бъде пусната като свободна. Изключение правя ако историята е разпубликувана за редактиране и аз съм уведомена за това.
5. Кредитите в описанието на историята (Корица: MiaOswald)
са задължитени!❤️❤️❤️
Мисля, че това е всичко. Кориците ще изпращам на лично съобщение чрез линк за прикачване
ESTÁS LEYENDO
With scent of past | Graphics
De TodoОТВОРЕНО ЗА ПРЕ-МЕЙДИ =========== #5 in Random - 18. 10. 2018