Sabah yeni günü güzelce karşıladım desem yeminle Allah çarpar. Durumu size şöyle anlatayim.
Cin çarpmaya gelse la zaten bu çarpilmiş diye geri döner.Durum o derece vahim yani.
Neyse zar zor kendimi ranzadan aşağı attim. Şu zıkkım okul formalarini giyip kahvaltiya indim.
Aslinda bence kahvaltı yapmasamda olur okula gidince Sevda ablanın meşhur yağlı ekmek tostlarindan zaten yiycem ne gerek var dimi midemi boşu boşuna doldurmaya.
Neyse iste bu anlattığım maceraları yaşadıktan sonra sınıfa gittim. Tabiki sınıfta kankeytom Emel vardı. Gelince insan bi "Merhaba Azra nasılsın kanka" der dimi ama Emel öyle dermi direk " Azo teleni ver hesap yapcam" dedi. Ama suç benim,bizim gibi anormal insanlardan boyle normal bir cümle beklenmez.
Neyse bende dediğini yapıp telemi verdim. Kizda bizim türkçe sinav ort. cikartti.
"Şşşştttt Emo şu sinav sonuçlarini yırt hocayada "hocam agggggk sinav aggggk sonuçları yırtıldi" de
" Kanka valla daha gencim ölmek istemiyom oyle dersem valla hoca da beni yirtar. Yaniiiiii olmaz unut canımcım."dedi ve benim susmami sagladi. "Ha bu arada Kübo nerde o niye gelmedi."
"Ne bileyim kış uykusundan kalkamamiştir herhalde " drrdemez Kübra nin içeri girmesi bir oldu ve benim kübra yi gorunce attigim bakışı gorunce Emel de kayışlar koptu ve anıra anıra gülmeye başladı. Napiyim olum göt korkusu pis vuruy namıssiz.
"Azra sen bittin oğlum " dedi Kübo
"Şaka kanka şaka hiç oyle dermiyim"dedim. Kübo başladı gülmeye " Ne oluyo olum ota boka gülüyonuz mübarek bu ne böyle Emel bitti sen başladın" dedim ve bundan 15-20 dk sonra bizim ekip tamamlandı.
Yani ESRA
CEREN
NİSA
GAMAZE
ROJIN de gelince tamamlandik.herkesden kisaca bahsediyim. ESRA: Son trip atici. Herşeye trip atar. Ama en cok Gamzeye. Trip huyu ve cok bos konuşma huyu olmasa iyi kiz hatta cok kafa ama gülü seven dikenine katlanir.
Dedik ve bitirdik ama Esra'nin tanitimi surecek.