Alex POV.
Vos įėjusi į namą, kuriame vyko vakarėlis, pajaučiau vėmalų, prakaito bei alkoholio kvapą. Nieko nelaukus nuėjau į virtuvę prisipilti savo dar tuščią stiklinę JACK DANIELLS ir kolos.
Tada pajaučiau kažką man kvepuojantį į kaklą ir staigiai atsisukau. Pamačiau jau visiškai girtą Louis. Ughhh...
Po kiek laiko draugė pasiūlė pažaisti tiesą drąsą.Žinoma aš sutikau ir žinau , kad vėliau to gailėsiuosi.
- Taigi Louis, tiesa drąsa?- Harry paklausė.
-Drąsa.
-Hmm... pabaik visą šį butelį degtinės.
Louis tik palinksėjo ir užsivertė butelį.
-Alex, tiesa drąsa?- paklausė Har.
-Žinoma, kad drąsa,- atsakiau net negalvodama.-Puiku. Pabučiuok Louis.
Vos išgirdęs Louis išspjovėvisą savo burnos turinį ant Liam. O visi tik pradėjo juoktis. Ot asilai...
-Ką?!?! Tikrai ne... pamirškit nesiruošiu čia...Nepabaigiau sakinio, nes mano lūpas užpuolė Louis lūpos. Pajaučiau degtinės ir cigarečių skonį. Nors ir kaip buvo keista, bet tai buvo nuostabu, todėl uždėjau savo ranką aplink jo kaklą ir taip pagilinau bučinį.
Jis perbraukė savo liežuviu mano lūpą ir taip daviau jam leidimą įslinkti jo liežuviui į manąją burną. Pradėjome aistringai bučiuotis, kai mus nutraukė balsas.
-Susiraskit kambarį,balandėliai!
Mes atsitraukėm ir aš tiesiog nuėjau nuo jo.Louis POV.
Wow. Tai buvo... fuck Louis susiimk. Tai tiesiog bučinys... Nors tai ir buvo turbūt geriausias bučinys kurį esu turėjęs. Ne man tikrai reikia susiimti. Jo mano priešė. Aš nekenčiu jos. Pabučiavau tik tam, kad ji užsičiauptų.
Kai ji nuėjo aš tiesiog stovėjau vis dar pakerėtas bučinio. Visi į mane žiūrėjo išsižiojo todėl aš tiesiog išėjau į lauką. Užsidegiau cigaretę ir ramiai rūkiau. Juk reikia nuleist nervus.
VOCÊ ESTÁ LENDO
THE BABY AND MARRIAGE PROJECT (L.T. fan fiction)
FanficProjektas su žmogumi ,kurio nekenčiu