1

135 9 12
                                    

Lise yıllarında grup halinde takılınır. Bizde James, Connor, Tristan, Lina ve ben... Sınıfa ilk girdiğimiz an, birden yeni gelen çocuğu gördük!

Biraz hiperaktif gibi bir hali vardı, hiç yerinde duramıyordu o yüzden çok dikkatimizi çekmişti.

Ben James'e fısıldayarak bu çocuk yanlışlıkla ortaokul yerine liseye gelmiş herhalde dedim. Oda gülerek; Katılıyorum dedi.

Hepimizde yeni gelen çocuğa dik dik bakarak yerimize geçtik Dersimiz ingilizceydi ve öğretmenimiz sınıfa girdiğinde "sınıfa yeni gelen birisiyle tanıştırmak istiyorum" dedi ve bizde büyük bir merakla yeni gelen çocugun kendini tanıtmasını bekledik garip hareketleri ilgimizi çekmişti.

Yeni gelen çocuk;
Merhaba ben Bradley ama siz bana Brad diyebilirsiniz. Dedi ve yerine geçti.

Bence aslında çok tatlı bir tipi vardı.

Teneffüs zili çalmıştı biz konuşurken Brad yanımıza geldi ve sizinle tanışmak istiyorum eğer sizde tanışmak isterseniz dedi. Bizde birbirimize baktık ve hepimizde olur dedik. Teneffüs bitinceye kadar konuştuk ve zil çalınca Yerlerimiz geçtik.

Gerçekten bu çocuk çok tatlı o kadar tatlı bir gülümsemesi vardı ki...

Neyse benim en çok şaşırdığım şey Brad'in hemen bizim grubumuza dahil olmasıydı.

Bu bölüm için @byzbws e teşekkür ederim.

Biraz kısa oldu ama devamı gelecek!

Lise yılları...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin