5

95 6 7
                                    

Eve girdiğimde hemen odama çıkıp üstümü değiştirdim ve bugün olanlarla ilgili düşünmeye başladım... Acaba ben bu çocuktan hoşanıyor muydum! O kadarda değil ben bu çocuğu neredeyse 1 haftadır tanıyorum!!

Akşam oldu ve birden kapı çaldı gelen Connor dı! Hemen odama çıktık ne oldu diye sordum bana sırıtarak baktı ve sen gerçekten bu çocuktan hoşlanıyorsun değil mi, dedi.

Bende: Saçmala o kadar da değil dedim.

Connor ise ama bugün okulda hiç de öyle gözükmüyodunuz dedi ve bende biraz sırıtarak baktım.

Connor hemen: Evet biliyordum bak işte seviyosun sen bu çocuğu diyerek bağırmaya başladı.

Bende:Sessiz ol annemler evde dedim ve susturmaya çalıştım.

Daha sonra Connor evine gitti ve içimden "sanırım ben bu çocuktan hoşlanıyorum" diye geçirdim.

Ertesi gün okula sanırım yine erken gitmişim, ama bu sefer sınıfta tek Connor vardı. Sınıfa girer girmez;

Connor: Günaydın Alya, dedi.

Bende: Sanada günaydın... Dün akşam konuştuklarımız aramızda kalacak değil mi?

Connor: Ama bunu kaç defa daha söylemem gerekiyor tabikide söylemem!

Ve daha sonra sınıfa bizimkiler geldi her zamanki gibi Tris' de sınıfa hayvan gibi bir giriş yapmıştı! Arkalarından da Brad geliyordu...

Brad: Günaydın çocuklar!

Herkes: Sanada günaydın Brad!

.....
Bugün okulda futbol turnuvaları olduğu için hemen okul bitmişti bizde okul çıkışı neden bir yerlere gitmiyoruz diye konuşmaya başladık.

Brad: Isterseniz bize gidebiliriz.

Herkes: Oluuuur!!

Brad: Tamam o zaman hadi bize gidelim.

Şuan gerçekten şoktaydım bildiğin Brad' in evine gidiyoduk, evini gerçektende çok merak ediyordum

Brad kapıyı açtı ve bizi ablası Nat karşıladı ve Brad hepimizi ablasıyla tanıştırdı, gerçektende çok iyi bir kıza benziyordu. (ne de olsa Brad' in kardeşi yani)

Ablası ile tanıştıktak sonra bişeyler atıştırmak için mutfağı gittik, bişeyler yedikten sonra Brad' in odasına çıktık ve gerçekten odası inanılmaz güzeldi, daha sonra Brad köpeği Jesse' yi getirdi ama gerçekten çok tatlı!

Biraz vakit geçirdikten sonra herkesin annesi aradı ve herkes gitti ben tek kaldım, gidecektim ama Brad, "Biraz daha kal istersen konuşuruz" dedi.
Ben o an ne diyeceğimi bilemedim çünkü sadece Brad ve Ben kalmıştık!!!
Biraz düşündüm sonradan "Tamam" dedim.

Sonra Brad istersen bahçeye çıkabiliriz dedi, bende " olur çıkalım" dedim.

Bahçeleri gerçekten çok güzeldi. Dışarı Jesse' de bizimle çıktı. Bir yere oturduk ve konuşmaya başladık...

Brad: Sizlerle tanışalı daha 1 hafta oldu ama gerçekten çok iyi dostlarsınız.

Ben: Sende öylesin!

Brad: Ama ilk başta neden Connor bana karşı kötü davrandı?

Ben: Bilmiyorum, bizim grup kaç yıldan beri aynıyken bir anda senin bize katılmana şaşırdı sanırım.

Brad: Ilk başta beni istemediğinizi düşünmüştüm aslında.

Ben: Öyle düşünmen gayet normal, aslında bizimkler sınıfa yeni gelenlere karşı hep böyleler ilk başta soğuk davranırlar sonra hemen arkadaş olurlar. Ama şimdi seninle hepimiz iyi anlaşıyoruz.

......
Biraz daha konuştuktan sonra evime gittim. Bu çocuk gerçektende çok arkadaş canlısı birisi!

Eve gittiğimde telefonuma baktım ve gruptan 100' ü geçik mesaj gelmişti hepsini okumaya çalıştım ama okuyamadım çünkü hala konuşuyorlardı! Mesajları okuduğum kadarıyla Brad' in eviyle ilgili konuşmuşlar.

Kimse benim Brad ile tek başıma kaldığımı bilmiyordu, gruba yazdım ve...

Herkes: Oooooooo

Ben: Ne kadar fesatsınız ya.

Connor: Iş ciddi gençler!

Ben: O kadarda değil Connor abartma yok öyle bişey!!

Connor: Tabi canım o yüzden mi Brad ile tek kaldın?

Ben: Israr etti bende evde yapacak bi işim olmadığı için kaldım bu yani.

Tris: He canım he...

Ben: Of ya nasıl anlamak istediyseniz öyle anlayın size laf anlatanda kabahat zaten!

Bu bölümü @byzbws yazdı

Multi çok tatlı değil mi ama!!

Lise yılları...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin